torsdag 13. mai 2010

Tips til blomster i vase

Vi var i en middag hos et vennepar for et par uker siden og fruen i huset hadde pyntet opp så vakkert med nydelige blomster i vann, altså blomstene var dekket av vann. I tillegg hadde hun satt et flytelys oppi. Virkelig vakkert!

Jeg må ha dette i bakhodet og gjøre noe lignende neste gang vi har selskap her hjemme. Favoritten er kanskje denne med tulipaner. Lekkert med slike store høye vaser.

I dag er vi bare hjemme, det er ikke noe særlig utevær. Mulig vi tar en tur og besøker besteforeldre etterhvert.

En fortsatt fin Kristi himmelfartsdag til dere alle.

Klem Elizabet

17 kommentarer:

  1. Det var jo kjempestilig!

    Her skinner sola, og det er deilig!

    Ha en fin dag :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Stilig.
    Mitt første besøk hos deg, nydelig blogg du har.
    Ønsker deg en fin dag.

    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Så fargerikt og lekkert!
    Et bra tips til en forandring fra de vanlige blomstene i vasen...

    Håper du finner på noe koselig selv med grått vær! Jeg er i Bergen og her skinner solen fra skyfri himmel. Nå krysser vi fingrene for at det holder seg til bryllupet på lørdag.

    Håper du får en finfin Kr.Himmelfartsdag!!

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Oi - det var skikkelig stilig, kreativ måte å pynte med blomster :)
    Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min - koselig :)
    Klem Martemora

    SvarSlett
  5. For ein kreativ og super idé! Såg jo kjempeflott ut det der! Skal nok prøvast ein gang.
    Her skine sola i dag. Herleg! Bortsett frå at eg ikkje har tid til å nyta det... må berre ta huset i dag, vore forsømt lenge nok no liksom... Men satsar på at det skal vare nokre dagar...
    Ha ein strålande dag vidare.
    Klems

    SvarSlett
  6. Så nyydelig - tusen takk for supert tips som absolutt skal prøves :0) Ønsker dere en koselig dag, selv om været ikke er helt på vår side. Klem

    SvarSlett
  7. Så nydelig!
    Tusen takk for tipset!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  8. Knallstilig og kreativt. Tusen takk for tipset!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  9. Så stilig! Ikke sett noe sånt før jeg. Får prøve det neste gang vi har gjester!:)

    SvarSlett
  10. Sååååååååå nydelig! :)
    Jeg legger meg dette tipset på minnet altså!

    SvarSlett
  11. Vakkert! Blomstene får et helt annet og transparent utseende under vann! Elsker det!

    Jeg gjorde det samme for brylluet til min kusine, vi hadde høye vaser og orkideer under vann, veldig effektfullt!

    Ha en super kveld og nydelig 17. mai!


    Klem fra Tove

    SvarSlett
  12. SÅ EN KJEMPE GOD IDE!!!! det skal jeg prøve!!! takker for tips og kommentar!! Flott at lå igjen spor så jeg fikk besøke deg....Flott blogg!!!

    Go 17 MAI til dere også !!!!

    Klemz

    SvarSlett
  13. Utrolig lekkert - takk for fint tips!:-)
    Ha en fin langhelg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  14. Så flott det var ♥ En god idè:o)
    Likte også godt den med de hvite tulipanene.
    Ha en flott kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  15. Dette var helt nydelig, kjempe godt tips! Har mange slike vaser så nå vet jeg hvordan bordet skal dekkes ved neste "fine" anledning;-)

    Tusen takk for bursdagshilsen! Ha en koooselig kveld videre!

    SvarSlett
  16. Takk for kommentar på bloggen min! :-)
    Veldig fint med de blomstene i vann. Jeg skriver det bak øret til neste gang jeg skal ha gjester på middag!
    Ha en fin langhelg!
    :-) monica

    SvarSlett
  17. Det var flott - blomster, vann og lys er en flott kombinasjon. Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails