søndag 23. mai 2010

Bilder av piketitteren!

Grillingen i går ettermiddag ble utsatt en time pga regnet, men så ble det opphold, hveldigvis. Vi har varmelamper på terassen som vi fyrte opp så det var ganske deilig å sitte ute.

Her er bilder av piketitteren
Jeg har vært på utkikk etter en piketitter en stund og i går fant jeg den
Den har nydelige utskjæringer og 3 små praktiske skuffer. Jeg ble så glad da jeg fant det.
Men nå kommer spørmålet; skal jeg male det hvitt eller beholde det slik det er?

Ha en fin 1. pinsedag!
Klem Elizabet

16 kommentarer:

  1. Så fin!
    Så heldig du er!

    Jeg ville malt den hvit siden den er veldig mørk... men den er jo veldig fin slik den er også. Vent noen dager før du bestemmer deg.

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Piketitteren din var kjempe flott. Har sett etter en slik jeg også, men de er ofte ganske dyre. Hvis den passer bedre til ditt interiør i hvitt så hadde jeg malt den!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  3. Jeg ville nok ikke malt den, det er lekkert med litt kontraster til alt det hvite. Nopen søte hvite blonder som henger over, titter opp av en skuff eller noe så demper du den litt. Noen lekre perlesmykker som henger tilfeldig over f.eks. Da slipper du ergre deg grønn over at du ødela og malte en 120 år gammel lekker sak den dagen du helst skulle hatt den brun igjen, for den kommer, det vet jo vi interiørdamer....trender snur...heldigvis!!

    Den er nydelig. Vi skal faktisk gi en slik i konfirmasjonsgave vi til ei som elsker gamle saker!! håper det faller i smak!!

    SvarSlett
  4. Hei ♥

    Herre jemeni kor flott den var!!!! Det der var DRØMMEN!!! En slik vil jeg oxså ha :o))) Den var rett lekker , jeg hadde malet den shabby hvit jeg :))) I entreèn min har jeg en kommode som er malt 80 høyglans og et shabby veggskap på veggen!!! Det ble dritstilig!! Ligger under etiketter tror jeg på bloggen vis du vil se :)

    Men det har jo litt med hvilken stil du fører da , tror du finner ut av det...men jeg hadde malet ♥

    Lykke til , blir spennende å se hva du gjør!!! Blir flott uansett det der ♥

    Ha en herlig pinse :)))

    SvarSlett
  5. Åh dåne!! Den var lekker!! Heldig som har fått tak i den!☺
    Eg leitar på Finn rett som det er etter ein piketittar, men syns dei er dyre og so kjem frakt i tilleg :/ Men gir ikkje opp☺

    Eg ville malt den kvit-men kjem jo anpå stilen din då..
    Lykke til☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Utrolig flott!! Jeg ville nok også malt den hvit... Det går aldri av moten :) hihi...

    SvarSlett
  7. Nyyydelig den var ♥ jeg ville malt den hvit, syns de er så flotte i hvitt!
    Heldig!

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Den var flott!

    Det er jo synd å male den om du skulle angre deg senere... Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, men det kan nok lønne seg å vente litt. Sett den der du SKAL ha den og føl deg fram. Jeg har selv et skap som jeg hadde tenkt å male hvit, men er glad jeg ikke gjorde det. Har fått det av min mormor. Men jeg har en skjenk som jeg SKAL male hvit..Den har jeg kjøpt på Gjenbrukshallen for 300,- og det gjør ikke noe for meg om jeg angrer eller det ikke blir pent. For meg ligger det ingen historie bak den :)
    Tenk med hjertet når det gjelder gamle møbler.
    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Så nydeleg den var. Her har du vore skikkeleg heldig som har funne den der. Trur ikkje eg ville ha malt den... Ikkje med ein gang i alle fall, ville hatt den stråande litt og sett om den passa inn slik den er først... Men, lykke til med valget :-)
    Klems

    SvarSlett
  10. Den var fin! Så fine utskæringer det var. De er ikke lett og få tak i. Jeg ser etter :)
    Jeg er nok i det hvite hjørnet for tiden så jag tror jeg hadde malt den. Men hvis du er usikker så vent og se istede!

    Ha forsatt en fin pinse!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  11. Hei...så heldig du er....Spør du meg, blir svaret mal det hvitt;o) Da tror jeg detaljene også kommer mer frem pga.den er så mørk. Lykke til med valget.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  12. Bare en ting å si: FANTASTISK NYDELIG!! Heldige du ;0) Jeg ville nok malt det hvitt... Men, følg magefølelsen du det er som regel best. Ha en super søndagskveld! Klem

    SvarSlett
  13. Tja.... jeg tenker at den kan bli vedlig fin i en askegrå, nærmest stålaktig farge, eller høyglans svart. Og så kan du bytte ut knottene til slike diamantknotter, eller gardindusker:) Grattis med godt kjøp uansett.

    Klem hviit.

    SvarSlett
  14. Den var nydelig!! Jeg hadde kanskje malt den hvit, men her i huset havner det meste under kosten for tiden - skikkelig dilla på å male hvitt... Men det er jo også fint å ha ting i andre farger også innimellom... Den er jo nydelig i utgangspunktet. Lykke til med valget! :)

    SvarSlett
  15. Så vakker.
    vanskelig spørsmål.. jeg tror nok jeg hadde gått for hvitt.. men den var virkelig vakker slik den er også!!

    Hmm ikke mye hjelp fra meg.. hihi..

    Ønsker deg en herlig fridag.
    Klem

    SvarSlett
  16. Åh, så flott den var! Gratulerer!! Jeg er veldig usikker på om jeg ville malt den eller ikke.. Hvis du fortsatt er usikker anbefaler jeg deg å avvente det, la den være som den er en stund og dersom du ikke blir fortrolig med at den er mørk, SÅ ville jeg malt den hvit. For å være på den sikre siden slik at du ikke angrer ;) Lykke til! Ønsker deg en flott uke! Klem Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails