torsdag 27. mai 2010

Sommerinspirasjon- Pasteller og nytt liv til roser

Jeg syns det er så vakkert med pasteller, spesielt nå om våren og sommeren
En bukett med lyse roser holdt på å gå i søpla da de begynte å henge med hodet. 
Jeg klippet stilken kort og satte de sammen i sommerserviset mitt. Nå håper jeg rosene varer et par dager til i sukkerskålen og fløtemuggen
Jeg får aldri nok av slike av pastellfarger- og sommerinspirerende bilder. Jeg blir så glad når jeg ser slike herlige bilder fra House Doctor.
Bilde: House Doctor
Ha en fin kveld!
Klem Elizabet

23 kommentarer:

  1. Takk takk...ja det er en vakker blomst og manges favoritt vil jeg tro.:-) herlige pasteller du har , nydelig bilder.:-)

    Nyt solen.:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder du viser av herlige farger!
    Tusen takk for koselig kommentar.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  3. Lekkert!!

    Veldig smart det med å kutte roser som henger med hodet helt kort! Det skal jeg gjøre neste gang! Det er jo så ofte at de henger med hodet men er egentlig friske og fine i kronbladene!

    Lekkert servise!

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Nyyyyydelig sommerlige bilder du viser!!!! Jeg elsker pasteller!!!
    Flott blogg du har, her kommer jeg tilbake :D
    Klemmer fra Susanne

    SvarSlett
  5. Utrolig lekkert.Søte bilder an nydelig servise. Sånn pleier jeg å gjøre med mine roser på slutten.
    Klem

    SvarSlett
  6. Virkelig fint med pasteller nå sommerstid. Lekre bilder, og flott inspirasjon fra House Doctor.

    SvarSlett
  7. Nydelig blomster i fantastisk flott service. Den te kannen var helt uttrolig.

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :-) Kjekt at du likte korta mine.
    Kjempefin blogg du har. Har lagt meg til som følger :-)
    Ha ein flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  9. Så fine bilder! Virkelig herlige farger.

    ha en flott helg
    klem Janne Merethe

    SvarSlett
  10. Ja, pastell må det være! ;) Utrolig vakkert service og nydelig blomsterarrangement, du er så flink!! Jeg drømmer meg bort i romantikken ♥ Klem fra Gry ;)

    SvarSlett
  11. For en herlig te-kanne! Pastellene er jo fantastiske ;)

    Ønsker deg også en fin kveld! :)

    SvarSlett
  12. Så nydelig, utrolig vakkert!!!
    Herlig blogg du har, la meg til som følger.
    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koselig kommentar, Elizabeth!
    Så vakre bilder du viser! Elsker roser og her var de jo i fleng:o)) Jeg liker også sarte farger nå om sommeren, men av og til får en nesten sommerfugler i magen av alle de vakre sterkere fargene, som her fra House doctor:o)
    Ønsker deg en nydelig morgendag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Hei,

    Takk for koselig hilsen inne hos meg :) Så fin måte å dekorere med roser på! *søtt* Kunne godt ha "adoptert" ønskelisten din, også, ser jeg... ;) Egget hadde jo gått helt greit, liksom! :D

    Ha en flott kveld!

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei Elizabet! Takk for gode ord hos meg! Nydelege bilder du viser! Lurt å klippe av stilken! Kjempefine!

    God natt!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder av servicet ditt! Hadde jeg hatt et slikt, tror jeg at jeg måtte ha bedt inn til te selskap både titt og ofte:)

    SvarSlett
  17. Ah!!! Nydelig lekkert ♥ Og det siste bildet var bare såååå lekkert!!!!

    Ønske dej en herlig helg :)))

    Klem

    SvarSlett
  18. Helt underbara bilder!! Jag håller med! kan man annat än att bli glad av pasteller?! Här ska det planteras ännu mera rosor i helgen! Har insett att det klarar jag av att sköta! :-) ha en fin helg! Kram Alexandra

    SvarSlett
  19. Flotte bilder, og ikke minst serviset ditt :) roser får vi aldri nokk av ;) he en fin helg

    SvarSlett
  20. Ja, roser må nytes til siste stund ;)
    Kjempekoselige bilder.
    Byttet ut noen visne kvaster her om dagen, så nå har jeg blomster igjen i stua.
    Utrolig hvor godt humør de fører med seg.
    Ønsker deg ei koselig helg!

    SvarSlett
  21. For et nydelig servise!!!
    Jeg er så glad i blomster!

    Ønsker deg ei kjempefin helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  22. Hei Elizabet, så nydelig blogg du har. Førtse gang jeg er her inne,men følger deg gjerne videre. Ønsker deg en super helg. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  23. For et fantastisk nydelig servise! Elsker fargene og blomstermønsteret, og selvfølgelig blomstertrikset ditt:-) Skal følge med på denne skjønne bloggen. Klem fra Cecilie

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails