mandag 3. mai 2010

Fuglehus og bursdag

Vi har skaffet oss et søtt lite fuglehus som skal pynte opp hagen hos oss i år. Fuglehuset skal egentlig henge på et tre, men jeg har ikke funnet et egnet tre enda så vi bruker det som pynt på terassen.
Jeg fikk et par spørsmål etter innlegget i går om hvor jeg har kjøpt det lille fuglehuset som var med på bildet. Det er kjøpt på Kremmerhuset.

Nå er det tid for å ta ut uteputene og nyte været. Jeg fyller år i dag så da blir det sikkert litt kake, is og jordbær etterpå.

Ha en fortsatt fin mandag!!

Klem Elizabet


15 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen.
    Og siden det er så fint vær med solskinn og skyfrihimmel (nesten) må du ha være kjempesnill i år.....

    Kos deg på terassen med kake og (forhåpentligvis)pakker....


    bursdagsklem
    HegeT

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye med dagen din : ) Kos dere masse!
    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen!
    Håper du har hatt en flott dag så langt, og ønsker deg en enda flottere dag videre!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hipp hipp hurra for deg! :)
    Håper du får en heidundranes flott dag!!

    Klem fra meg..
    P.s. Det fuglehuset var utrolig koselig, kanskje jeg må på kremmerhuset ja.. tihi..

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen! Nyt og kos deg!

    Uteplassen din er så nydelig!

    Ha en flott kveld!

    Tove

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen! Håper du får en fin kveld!
    Nydelig det fuglehuset :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen din!

    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen! Håper du får en trålende kveld!
    Fuglehuset var veldig nydelig!

    Ingunn

    SvarSlett
  9. Gratulerer deg så mye med dagen. kos deg masse.
    KLem

    SvarSlett
  10. Gratulerer masse med dagen! Ha en fortsatt koselig kveld!!!

    SvarSlett
  11. Grattis så mye med dagen!Håper du har kost deg i dag...

    Kjempefint fuglehus også!
    klem,I

    SvarSlett
  12. Gartulerer så masse med dagen, håper den ble fiiin ♥
    Koselig fuglehus!
    Klem Line

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dagen!!
    klem fra Anette♥

    SvarSlett
  14. Gratulerer med dagen som har vært...Falt for det søte fugleburet ditt jeg;o) Du får gi et lite vink neste gang du er innom Alna da....Klem fra Maliva

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails