onsdag 5. mai 2010

NIB utfordring- Uterom

Jeg tar utfordringen fra NIB og viser dere et av mine uterom; terassen
Terassen stod ferdig for ca 2 år siden. Rottingmøblene ble kjøpt i fjor sommer og vi er kjempeførnøyd med kvaliteten så langt. Trekkene har jeg vasket et par ganger og de er like fine.

Her trives vi godt gjennom hele vår- og sommersesongen og bruker terassen hver dag




Blomster og lykter hører med

 
Putekasse er kjekt å ha når man skal lagre putene for kvelden. Ellers brukes den som avlastningsbord.

Nå får vi bare håpe våren er på vei!


Jeg vil ønske alle deltakere lykke til i denne konkurransen.

Klem Elizabet

24 kommentarer:

  1. Kjempefine møbler, koselig uteplass ♥

    Klem fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. For en herlig uteplass! Utrolig fine møbler, blomster og "stæsj" og attpåtil toppet med jordbær og champis, da kan det vel ikke bli bedre :0) Ønsker deg en super dag!

    SvarSlett
  3. hei.
    kjempe koselig plass dette er,
    lykke til i konkuransen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. For en flott uteplass dere har!
    Tipper dere koser dere med lange kvelder der på sommeren :-))

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  5. herlig uteplass du har :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Oj, - kjempefint!

    Ser skikkelig koselig ut å sitte der en fin sommerdag eller sommerkveld.

    :)

    SvarSlett
  7. Det rå lekkert! Lykke til i konkurransen!

    Ha en fin dag!

    Ingunn

    SvarSlett
  8. Så flott uteplass du har :) Koslig med blomster og jordbær :) Deilig å tenke på at det er mai og det er vår.. :)

    Ha nokre herlige maidagar :)

    Godklem

    SvarSlett
  9. Kjempefin uteplass du har. Nydelig stetteglass med fristelser på og flotte blomster...
    Tror du vinner jeg,
    klem,I

    SvarSlett
  10. Kjempeflott uteplass og detaljer.

    SvarSlett
  11. MAKAN til flott uteplass da!!

    Jeg må nesten vente til neste år med å være med på en sånn konkurranse... Utearealet er, naturlig nok, ikke rpioritert i år!

    Lykke til!!

    SvarSlett
  12. Kjempekoselig uteplass. Putekasse mangler jeg. Veldig kjekt med avlastningsbord! Deilig sted!

    SvarSlett
  13. Takk for koselig kommentar!
    Sannelig en hyggelig uteplass dere har også!
    Deilig å ha en koselig plass hvor man kan nyte sommeren;-)
    Klem!

    SvarSlett
  14. ÅÅÅ Ella der så det jammen meg fin og behagelig ut! flink du er!
    Håper dere får det fint i New York.
    vi sees snart.
    stor klem fra Pippen

    SvarSlett
  15. Nydelig hos deg
    Håper varmen kommer snart så vi kan holde oss litt utendørs

    SvarSlett
  16. Åj, er det hos deg? Trodde bildene var tatt rett ut fra en møbelkatalog jeg:o)) Så flott! Der kunne jeg godt ha kost meg ja ♥ Flotte møbler, blomster, lykter og jordbær!

    Lykke til i konkuransen, tror du kommer langt:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  17. Åååå hallo!!!! Fytti katta kor lekkert!!! ♥ Det der var bare utrolig flott!!! Og så flott du har pyntet på bordet da med jordbær and you name it!! I like ♥♥♥

    Det der kan du!!! Superflink må jeg si!!! :))

    Ha en nydelig kveld ♥

    SvarSlett
  18. Hei Elizabet
    Så koselig uteplass, og herlige møbler! Flott pyntet med både lykter, blomster og delikat dekket bord ♥ Ønsker deg lykke til, og ha en strålende uke…

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  19. Så lekkert...kjempe flott....og en flaske med bobler og jordbær er jo slett ikke å forakte det heller....lekre bilder!

    SvarSlett
  20. Åh! Der hadde eg kost meg mykje! Hadde ikkje sagt neitakk til sjampis og jordbær heller!
    Lykke til med eit flott bidrag til konkurransen!
    Klem:)

    SvarSlett
  21. Herlig uteplass!!!! :)

    Tror jeg skal ta meg en titt innom NIB og få litt inspirasjon til hagen. Som du ser av dagens innlegg ser det ikke ut her. Det er byggeplass, med all skiten det innebærer.

    Målet er ny terrasse før sommeren kommer.... ;)

    Håper dere har en god helg!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  22. Veldig koselig uteplass! Det er forstålig at dere koser dere her!! Lykke til!

    SvarSlett
  23. Førr en flott terrasse :)
    Har så løst på sånne utemøbla sjøl, men må jo først få en terrasse å ha de på :D
    Lykke til i konkurransen (visst ikke trekninga har vært :))

    Trine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails