torsdag 27. mai 2010

Missoni Home på tilbud!

Tusen takk for hyggelige kommentarer i forrige innlegg, morsomt å kunne drømme seg bort innimellom. Det finnes mye flott der ute men lommeboken setter sine begrensninger.

Tenkte jeg skulle tipse dere om et salg på nydelige produkter fra Missoni Home
Bellas Hus i Kirkeveien i Oslo har 20-50% salg på det italienske merket Missoni Home som har en utrolig flott Home Collection. Jeg ønsker meg noen håndklær til det sorte og hvite badet vårt. Trenger litt farger for å sprite opp litt.
Teppene de har er minst like fine. Missoni er mest kjent for sine karakteristisk stripete strikkekjoler og topper, og har overført signaturdesignet sitt til ulike interiørting.
De har puter, sengetøy, hånklær, pledd mm fra dette kjente italienske merket
Kunne også tenkt meg et tykt pledd til sofaen . Jeg blir blendet av de vakrefargene og mønstrene i dette merket. Mange flotte sommerlige farger. Jeg skal prøve å ta en tur på lørdag og se hva de har.

Ha en fin torsdag!
Klem Elizabet

3 kommentarer:

  1. Hei takk for koselig hilsen på siden min ;.) alltid hyggelig med kommentarer
    Nydelig ute plass dere har ,flotte møbler
    ha en fin dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Åhh så mye lekkert! Nydelige farger og ikke minst mønster.. Noen puter kunne gjort seg med spenstig mønster og deilige sommerlige farger... Drømme drømme..
    Takk for tipset, jeg skal til Bærum på mandag, og da er det jo ikke lange biten :)

    Ha en flott dag! Og tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. HEi Elizabet, takk for tipset! Synes Missoni har såå mye fint, og elsker den nye kollekasjonen, som jeg hadde glede av i dag å jobbe med på en fotoshoot!! Lykke!
    Løp og kjøp!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails