mandag 31. mai 2010

Nydelige makroner

På jobben i dag ble vi overrasket med makroner av noen kollegaer. Se så flotte farger! Slike makroner ligner på små smykker som man er nødt til å like. Jeg blir så betatt av fargene, syns de er så nydelige.
Lurer på om man kan lage de selv? Jeg ser for meg slike små, søte på et lite stettfat. Tror jeg må se om jeg finner en oppskrift.
I ettermiddag blir jeg ferdig med speilet så da skal jeg få det opp på veggen.  Blir artig å se resultatet.

Klem Elizabet

9 kommentarer:

  1. Makroner er helt skjønne å se på og smaker helt nydelig.
    Jeg venter på en makron-oppskriftsbok i posten faktisk, kommer om ikke så lenge. Da blir det nok en del eksperimentering på kjøkkenet:)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Åååhhh. Makroner fra Pascal er jo så sinnsykt godt :0)
    Mener å huske jeg fant en oppskrift på dem på nettet engang. Skal se om jeg ikke finner den igjen ;0)

    Klem Jane :0)

    SvarSlett
  3. Fant igjen siden med oppskrifta på ;0)
    http://plaza.bakekake.no/index.php?option=com_rapidrecipe&page=viewrecipe&recipe_id=386&Itemid=21

    SvarSlett
  4. ååå så nydelig.
    spennende å se hva du får til,
    tusen takk for alle hyggelige hilsner.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Åååå de der så nydelig gode ut! Har sett en oppskrift, men har ikke orket å begynne på det da det så ufattelig tidkrevende ut! Tror jeg fant den ikke på en av matbloggene - men husker desverre ikke hvilke!

    Fine var de nå i alle fall!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  6. Mmmmmmmm....de er både lekre å se på, men smaker også himmelsk. Om 14 dager skal jeg unne meg noen slike til kaffen på rivieraen. Go`ukestart til deg fra Maliva

    SvarSlett
  7. Hm... de så gode ut! Lykke til med bakinga! Blir spennende å se om du får til de. Flott blogg du har :) Ha en flott siste mai-kveld :)

    SvarSlett
  8. så lekkre farger da:) de så kjempe gode ut:)
    klem

    SvarSlett
  9. Makroner er noe av det beste jeg vet! Cravings..

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails