mandag 24. mai 2010

Den siste fridagen!

Kjære venner!
Tusen takk for alle forslag om å male eller ikke male piketitteren. Jeg tror jeg kommer til å male den hvit fordi den da vil passe best inn hos oss, men er ikke 100 % sikker enda. Dere får se hvilket resultat jeg har bestemt meg for innen kort tid.
Denne helgen har vi hatt familiebesøk og kost oss både ute og inne.
Mai er en nydelig måned med mange fridager og nydelige vårdager. Været har vært litt variert, men det er ihvertfall blitt lysere. Sommeren må vel være her snart, eller?
Håper dere har hatt en hyggelig pinsehelg!

Ha en fin uke!

Klem Elizabet

9 kommentarer:

  1. Er det piketitter det speilet heter? = ) Det viste jeg ikke! Jeg har et lignende som er hvitt! Du kan se det på bloggen min under stue! Kjempe glad i det!
    klem Tove

    SvarSlett
  2. hei på deg.
    nydelig den blir i hvit,
    blir spennende å se.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Tror nok den vil bli kjempefin i hvit.

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Så fine blomsterpottene var. Sink og hvitt synes jeg er en lekker kombinasjon.

    Håper du har kos deg i pinsen og får en flott start på den nye uken :)

    SvarSlett
  5. Hei ♥

    Gud så lekre blomsterpotter!!! Veldig like mine ....men litt mere hvitt på dine :)) Synes rosa og sink er aldeles nydelig ♥ Selv om det passer til omtrent alt!

    Gratulerer med velfortjent award ♥ Og tusen takk for att du ville gi den videre til mej :)) Det setter jeg stor pris på :))

    Ønsker dej en herlig uke ♥

    Klem Hege :))

    SvarSlett
  6. Hoho!
    Takk for kommentar, her er det bare å få settekassa opp fra kjelleren og sette i gang:-) Litt jobb å male, men å klippe til papir var bare moro. Lykke til!
    Håper du har hatt en fin pinse.
    Hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett
  7. Koselige blomster :)
    Sommeren har tatt ferie denne uka tror jeg.. men den må vel snart komme tilbake;)
    Ganske fin helg iallefall !

    Ha en fin uke!
    Klem Hege

    SvarSlett
  8. Hei Elizabet :)

    Så hyggelig at du har vært innom bloggen min!
    Spennende som fersk blogger at noen "fremmede" har vært innom.. :)

    Jeg går ut i fra at det var "tinn-frosken" du mente?
    Den er kjøpt på en Slettvoll butikk, her i Trondheim.
    Men jeg har sett at noen andre butikker også har den...
    DeCora,.. en annen interiørbutikk her i byen har den hvertfall.

    Så fin blogg du har! :)

    Lykke til på froske-jakt! :)))


    Klem Camilla

    SvarSlett
  9. Tusen takk for kommentar inne hos meg. :) Nyydelige bilder du har lagt ut. Er ofte innom bloggen din. :)Klem Mette.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails