lørdag 1. mai 2010

Her skal det plantes!!

I dag er det virkelig dårlig vær, det regner og det ser ikke ut til at det blir noe bedre utover dagen. Jeg hadde håpet å kunne nyte noen solfylte dager på terassen, men det ser dårlig ut.. Heldigvis så er Plantasjen åpen både i dag og i morgen så jeg tar nok turen dit begge dagene. Vi trenger litt blomster og grønt både ved inngangspartiet og terassen. Akkurat nå ser det litt sterilt ut på terassen så her trengs det litt mer grønt og farger!!!
Ha en fantastisk dag, kjære venner!

Klem Elizabet

13 kommentarer:

  1. For noen vakre roser!! ♥

    Terassen din kommer til å bli en herlig utestue fremover!

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Kjære deg! Tusen takk for nydelig kommentar på bloggen min! Det varmet i hjertet:-) Fin blogg du har!!! Ha en strålende 1.mai! Stor klem Kristin

    SvarSlett
  3. De rosene var nydelige :)
    Men hva var det du sa... er Plantasjen åpen?
    Da vet jeg hva jeg skal i dag hi hi hi

    SvarSlett
  4. Hei Elizabet :)
    Så koselig at du synes min Lille Engel er søt :) Det synes vi også ;)

    Blir fint med blomster på verandaen nå.. Så deilig med farger! Det begynner jo å bli fint og nå, så man kan sitte ute og kose seg.. Og er det litt kjølig så er det jo så mange lekre pledd å få kjøpt :)

    Ha en fin helg!

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Jeg rakk ikke engang å skrive ferdig kommentaren her inne hos deg før jeg satt på sykkelen ha ha ha

    Det jeg skulle si istad var - terassen din var lekker, den kommer til å bli så fin med blomster og stæsj, det gleder jeg meg til å se :) Vi får håpe på litt sol i morgen!
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med medlemskap i NIB!
    Og god planting ,håper du har sol..:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  7. Kjipt med dårleg vær, eg er og lei av det!! Her er det litt sol idag-nesten so eg ikkje tru det!!☺
    Vurdera ein tur til Plantasjen eg og, blir litt meir motivert til å plante ute når det er fint vær☺
    Den terassen din kjem til å bli kjempefin!! Likar so godt slike møblar du har-og so lekkert med fliser☺
    Glede meg til resultatet etter Plantasjen tur☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  8. Takk for koslig hilsen hos meg :-) For en flott terasse, slik en sofa ønsker jeg meg og ute :-) kos deg!!

    SvarSlett
  9. Nydelige roser og kjempeflott sofa!

    Ha en fin "plantehelg".
    Klem,I

    SvarSlett
  10. Hejsan! Hoppas att du har haft en fin plantedag. Jag ska också ut med lite nya rosor i hagen. Men nu är jag med gott samvete i sverige. :-) Plantingen får vänta lite...ha en riktigt skön söndag! kram Alexandra

    SvarSlett
  11. Vakre roser.
    Håper du har får nyte dagen i dag ute.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  12. Flotte roser, her må jeg få tatt meg en tur til plantasjen eller lignende en dag også!

    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-D

    Ønsker deg ellers en super søndag!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails