tirsdag 4. mai 2010

Sommerservise på en snørværsdag


Hvor ble våren av? Vi har hatt ganske så fint vær i et par dager, men i dag snør det. Utrolig med tanke på det fine solskinnet vi hadde søndag og i går. Her er et par bilder av et sommerlig kaffeservise jeg fikk av mine svigerforeldre for et par år siden. Serviset er fra 2008 kolleksjonen til SIA.
Bildene tok jeg i solskinnet i går.

I morgen tidlig reiser vi til New York så i ettermiddag blir det pakking. Jeg skal ha med PC og kamera og skal prøve å holde dere oppdatert på hva vi opplever, ihvertfall nesten.

Ha en fortsatt fin tirsdag!

Klem Elizabet

7 kommentarer:

  1. Å så deilig med litt sommerinspirasjon selv om det har snødd i dag. For et nydelig servise!! :o) God tur til New York heldige du!

    SvarSlett
  2. Hallo!
    Det har snødd her i hele dag også. Helt hvitt i hagen. Men nå har det gått over til regn, så håper snøen snart er borte, og at vi ikke ser den att før i desember. Nydelig kaffeservice. Du får ha en riktig god tur!!! Skulle ønske jeg kunne fått plass i kofferten din. Thi, hi...

    Mange klemmer fra Lena

    SvarSlett
  3. Hei Elizabeth!
    Takk for koselig hilsen på bloggen min:-)
    Da måtte jeg jo ta en liten titt innom her også:-)
    Her var det jo flott!!!
    Jeg legger meg til som følger jeg, og kommer gjerne tilbake!
    Håper dere får en fantastisk tur til New York!!! Det er helt klart en av mine favorittbyer;-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Hei, hei...

    Nydelig servise! Var kjempefine bilder du har tatt :)
    God tur til NY!
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Ahh,, nydelig sommerlig service!

    God tur til NY! En herlig by som du må nyte til fulle! Gleder meg til å se bilder!

    Klem Silje

    SvarSlett
  6. De var koselige! kjempefine bilder du har tatt av verandaen din! Kjempeflott!

    God tur!

    Ingunn

    SvarSlett
  7. Heihei, tusen takk for hyggelig hilsen inne på bloggen min;). Veldig kjekt, for da oppdaget jeg bloggen din også. Utrolig flott blogg du har med masse flotte og inspirerende bilder.

    La meg til som følger jeg;).

    God tur;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails