søndag 9. mai 2010

Et lite plaster på såret; en Ralph Lauren giveaway

Kjære bloggvenner og lesere!
Det har vært stille fra denne kanten i noen dager nå og det beklager jeg. Jeg sa på forhånd at jeg skulle oppdatere dere på New York, men det har jeg ikke klart. Litt dårlig samvittighet her jeg sitter!! Vi har så vidt rukket å være innom hotellet og kun vært ute å utforsket byens fantastiske steder.
 I kveld setter vi oss på flyet hjem til Norge og nå gleder jeg meg veldig til å se igjen barna...

Tilbake til giveawayen: Som et lite plaster på såret så skal en av dere få et deilig og mykt Ralph Lauren fleeceteppe. Målene på teppet er 137x183 cm, fargen er beige. I tillegg er det vevd inn en søt liten bamse.  Det eneste dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i dette innlegget så vil jeg trekke en heldig eier av  fleeceteppet i løpet av en ukes tid.

God søndag til dere alle!

Klem Elizabet

57 kommentarer:

  1. Hei og heldige deg som er i New York. Det er drømmen min!!
    Håper du har kost deg masse!!
    God tur hjem igjen!!
    Klem fra Gro-Beate

    SvarSlett
  2. Skjønner veldig godt at det blir liten tid til blogging i New York!! Men det er jo tanken som teller :0) Ønsker deg en riktig god tur hjemover! Klem

    SvarSlett
  3. velkommen tilbake! jeg er selvsagt med i trekningen. søtt:)
    huset på høyden

    SvarSlett
  4. God tur hjem!!!!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at bloggingen ikke blir prioritert på en sånn tur!
    Håper du har kosa deg masse i en av verdens flotteste byer!
    Jeg blir gjerne med på give awayen:)
    God tur hjem!
    Klem

    SvarSlett
  6. Trenger da ikke ha dårlig samvittighet for det!
    Du har andre prioriteringer nå, og det er da helt forståelig :-D
    Slenger meg gjerne med på trekningen!
    Håper dere får en behagelig hjemtur!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  7. Så koselig, jeg er gjerne med i trekningen!

    Driver å syr puta av en RL genser som tilhørte pappan min :)

    Håper du hadde en kjempeflott tur, gleder meg til å høre mer når du er vel tilbake.

    Tove

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med i trekningen! :)

    Har en give away inne hos meg også, hvis du har lyst til å delta.

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  9. Flott blogg du har:9

    Vil gjerne være med i konkurransen:)

    SvarSlett
  10. Fin blogg!

    Carpe Diem!

    ;-D
    Solklem

    SvarSlett
  11. For et herlig pledd, jeg blir gjerne med i trekningen om det! :-)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  12. Et flott teppe som ville varme godt i den gufsne russetiden :)

    tanita89@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med! :)

    Så fint at dere har hatt det travelt da! Tyder på at det har vært gøy...

    Deilig å komme hjem til barna no ja sikkert :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  14. Klart man har ikke tid i New York,
    å oppdatere her og der!
    Det får stå på vent,
    og isteden får vi en premie som er;
    varm god og søt,
    en minstemann får det,
    å kose seg i,
    sommeren kan bli varm,
    men det er kjempeflott,
    til en kjølig kveld i juni,
    og mang en annen kaldere årsti'!

    SvarSlett
  15. New York er mer enn god nok unnskyldning:o))
    Håper det har vært en knall tur ♥ men kan tenke meg at det blir godt og komme hjem igjen:o)

    Jeg blir gjerne med på teppe-giveaway'en, skal bli tante iløpet av noen dager, så det hadde passet bra:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Dere har sikkert hatt en herlig tur. Kan tenke meg en tur til jeg også. Herlig by. Blir gjerne med på trekningen av det flotte pleddet.
    Klem

    SvarSlett
  17. Jippi jippi jippi.. Jeg vil veldig gjerne delta!

    Jeg skal mest sannsynlig til new york i slutten av mai så tar veldig gjerne i mot noen tips om hva som er verdt å oppleve!

    Men tilbake til dette søte fleeceteppet, jeg krysser fingre og tær!

    De beste ønsker om en fin fin dag til deg
    klem fra meg

    SvarSlett
  18. Velkommen hjem!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Hei. Håper dere har kost dere i New York! :)

    Jeg har funnet noen hengende lykter på en interiørbutikk her og skal sende deg noen bilder saa kan du se om du har lyst til at jeg kjoeper med noen..

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med på trekningen!

    Hilsen Line

    lin.stra@yahoo.no

    SvarSlett
  21. Ikke tenk på det, blogging er det siste jeg ville ha gjort på utenlandstur og. Men jeg ville notert ned ideer (for min del, matvaretester :P) og tatt bilder, både til privat og til bloggen.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  22. caroline karlsen10. mai 2010 kl. 21:28

    For en blogg,for drømmer og minner,
    min barndoms skattkammer her jeg finner,
    det er som jeg hører at humla surrer,
    og jordbærsteder i bakhodet murrer,
    vakre farger som sansene favner,
    det hele min sinns-stemning faktisk gavner.
    og for et nydelig lite teppe,
    det er så jeg nesten får lyst til å steppe,
    for en dag ved vakre Maimåneds slutt,
    venter vi på vår baby gutt,
    dette ville vært godt for den lille,
    så la oss vinne da, snille snille..?

    SvarSlett
  23. Så vakkert teppe! Jeg vil veldig gjerne være med i giveaway'en:-)
    Håper dere har hatt en flott tur!
    Jeg ELSKER iallefall New York, det er en helt fantastisk by!!!
    God tur hjem!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  24. Guri Marie Kristoffersen11. mai 2010 kl. 00:20

    Først velkommen hjem fra The Big Apple!
    Misunner deg.
    Når det er sagt, så ønsker jeg veldig gjerne
    å vinne dette koselige teppet til mitt yngste barnebarn, Nichlas. Han er litt over året nå, men
    det kan jo være godt å tulle seg inn i det selv om han er blitt stor gutt. Ikke alltid så varmt her i gamlelandet akkurat.
    Hilsen Guri Marie.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  25. Yo! Jeg slenger meg med på giveawayen :-)

    SvarSlett
  26. hvordan var det store land?
    du har kanskje vært der tidligere?
    jeg drømmer om å få reise dit en vakker dag :)
    nydelig teppe du gir bort, det hadde nok min kosete 2-åring likt å ha med seg i sengen.

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  27. Ikke så lenge siden jeg oppdaget bloggen din, masse fine bilder og inspirasjon! Ønsker deg en fin mai måned fremover. Blir gjerne med på trekning- virkelig søtt teppe. :)

    SvarSlett
  28. Hei Elisabeth!

    Skjønner du ikke hadde tid sitte på nett, når du var å oppdaget New York. Håper du hadde en herlig ferie!

    Vil gjerne få bli med i trekningen om det søte teppet, hadde vært midt i blinken til min stedatter som venter en liten sønn snart.

    Ønsker deg en flott mai måned, kos deg med dine :-)Ha en riktig fin dag!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  29. Ønsker dere en god tur hjem til Norge.
    Prøver lykken med å vinne 1 stilig teppe til minstemann ;)
    Ha en glitrende dag

    SvarSlett
  30. Hyggelig gave. Skjønner jo at man ikke rekker alt når man er på tur, langt vekk også! Ønsker deg god tur tilbake. Lisbeth

    SvarSlett
  31. Hei igjen Elizabet.

    Så nydelig teppe. Klart jeg vil være med! :)
    Hadde passet helt utrolig godt med en liten oppmuntring :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  32. Skjønner godt at det skal bli godt å se barna etter en ufrivillig lang ferie! Kjempekoselig blogg du har!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  33. Åh...heldige deg som har vært i New York!!!! Skulle gjerne hatt en tur tilbake dit...
    Ha ei flott langhelg:-)
    Klem Ruth
    PS. følger deg gjerne videre...

    SvarSlett
  34. Så heldig du er som har vært i NY! :) Håper virkelig jeg kommer meg dit engang! Fleeceteppet så helt nydelig ut :)

    Ha en fin kveld :D

    SvarSlett
  35. Så nydelig pledd! Jeg elsker høsten, og gleder meg faktisk!! Kanskje jeg kunne varmet meg med dette flotte pleddet:-)

    SvarSlett
  36. HA en fin helg, fin himmelfartsdag og ikke minst 17. mai:)

    SvarSlett
  37. Mai i New York skjønner jeg er så fantastisk at det ikke blir tid til blogging!
    Jeg blir gjerne med i trekningen om pleddet.
    mvh

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne være med!

    Så heldig du er som har vært i New York! Dit vil jeg også!

    Ha en fin helg!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  39. forstår godt at du ikke kunne oppdatere når du er i en slik vakker by :D lekkert flis teppe!!

    SvarSlett
  40. hei hei
    for et herlig teppe! Kunne godt tenkt meg d ja

    god helg

    klemmer

    SvarSlett
  41. Jeg vil gjerne være med på å vinne det flotte teppet:)

    SvarSlett
  42. Så fint teppe :) Eg blir gjerne med på trekningen!

    SvarSlett
  43. Nydelig teppe! :) Blir med i trekningen jeg ;)
    Ha en fin helg..

    SvarSlett
  44. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen:) Utrolig søtt teppe:)
    Randi:)

    SvarSlett
  45. Jeg har veldig lyst til å være med i trekningen om det flotte teppet. :o)

    Ønsker deg en riktig god helg og en fin 17. mai!

    SvarSlett
  46. Hejsan, vill gärna vara med och delta i din tävling om den söta fleecepläden.
    Önskar också en trevlig 17 maj....

    Mvh. Pia

    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  47. ____############_______________________
    __################_____________________
    _##################_________**##*_______
    __##################_____*##########___
    __##################___*#############__
    ___#################*_###############*_
    ____#################################*_
    ______###############################__
    _______#############################=__
    ________=##########################____
    __________########################_____
    ___________*####################=______
    ____________*##################________
    _____________*###############__________
    _______________#############___________
    ________________##########_____________
    ________________=#######*______________
    _________________######________________
    __________________####_________________
    __________________###__________________
    ___________________#_______ Hei c",)

    SvarSlett
  48. Så herlig konkurranse. Skjønner godt at du koser deg masse i NY. Det er en drøm å få reise dit en dag, og da kommer ikke data til å bli pri 1 fra meg heller.

    Dette fine teppet hadde vært så flott å bruke til lillegutten min som elsker søte bamser, Har lenket til deg her:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/vinn-ralph-lauren-fleeceteppe.html og håper vinnerlykken står lillegutten min bi.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  49. Hei!

    Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
    Det var sikkert litt av en opplevelse å være i New York!!

    God helg:)

    SvarSlett
  50. Nydelig premie! vil gjerne være med!

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  51. Så herlig pledd!
    God tur hjem :)

    Vil gjerne vere med i trekningen :)

    SvarSlett
  52. Det var veldig flott

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Kjempeøtt teppe! Blir med i trekningen:)

    Håper du har det fint i New York, og ønsker deg en fin tur hjem!

    SvarSlett
  54. N.Y. kan ikke beskrives med ord!
    Jeg opplevde storbyen med baby i magen høsten 2008, så det vakre pleddet ville vært et eksklusivt og varmt minne om alt det store som skjedde i de dager, så ja, jeg er veldig gjerne med på denne spennende trekningen :-)

    anikris3@online.no

    SvarSlett
  55. nydelig teppe
    dette vil jeg gjerne ha
    sitte i sofakroken med et lekkert teppe rundt meg mmmmmmmmmmmmmm

    e-g-w-f@online.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails