tirsdag 11. mai 2010

Tine K og innspurt giveaway

Tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen hos meg!

Jeg kom endelig hjem i går ettermiddag etter noen timers forsinkelse på flyet (pga askesky måtte flyet fly en litt utvidet rute). Det var så godt å se barna igjen så ettermiddagen gikk med til hjemmekos. I dag har jetlagen meldt sin ankomst og hatt litt konsentrasjonsproblemer på jobben..

Fant disse nydelige bildene fra Tine K Home. Det er så fint med sort og hvitt som basisfarger i kombinasjon med farger som bryter.



Lysestakene her er så flotte! Jeg har så lyst på svarte lysestaker, syns de gjør seg i dette vinduet sammen med sølvlysestakene. Skal se om jeg klarer å finne noen eller kanskje spraye noen gamle messingstaker.

Vil minne om at jeg førstkommende lørdag trekker en vinner av 1 års abonemment på Vakre Hjem og Interiør. Dersom du vil delta kan du klikke her!

Ha en fortsatt fin kveld, jeg tror jeg skal finne sengen nå.

Klem Elizabet

5 kommentarer:

  1. Det bildet med det blå var kjempelekkert!

    natti

    SvarSlett
  2. Jeg elsker også Tina K Home. I neste uke kommer det nye varer fra Tina K Home i nettbutikken vår; www.hviit.no. Vi kan bestille alt fra hele kolleskjonen, så bare si i fra hvis det er noe du ønsker deg.

    Klem hviit.

    SvarSlett
  3. Lekre bilder!

    eldig koselig at du vil være med på min Give Away :)
    Du må klikke deg inn på bildet på venstre side på bloggen min. Og skrive hvor mange lodd du skal ha :)

    Gleder meg til å se bilder fra turen!

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Deilig å være hjemme igjen da! Lekre bilder! ha en flott dag!!

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem, håper dere har hatt en fin tur ;) Og godt at dere ikke blr for hindret av askeskyen.. Ja, veldig godt å komme hjem til ungene når en har vært litt borte ;) Nydelig bilder du viser fra Tine K! Ha en fin helg ;) Klem fra Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails