mandag 24. mai 2010

Beautiful- Blogger Award

Jeg har vært så heldig og fått en beautiful- blogger award av Beate med bloggen Husets Hjerte
Tusen hjertelig takk!! Kjempestas, setter veldig stor pris på denne.

Med denne awarden skal jeg fortelle 7 ting om meg selv:
1) Jeg er mor til 2 jenter; Christina 1 år og Aleksandra 5 år og har vært gift med min kjære mann i snart 8 år
2) Jeg er veldig opptatt av å holde meg oppdatert på hva som foregår i verden og leser aviser (nett og papir) så og si hver eneste dag
3) Jeg jobber med internett i hverdagen og er ansvarlig for en nettradiospiller som heter minRADIO
4) Jeg elsker å shoppe både til meg selv og til barna
5) Jeg elsker å reise og skulle gjerne reist oftere
6) Jeg unner meg hudpleie hver måned
7) Jeg liker å bake og baker stadig vekk

Denne awarden gir jeg videre til 7 andre flotte bloggere. Å velge andre blogger har ikke vært enkelt da veldig mange bloggere faller inn under denne kategorien. Det finnes så mange vakre blogger og bloggere, men siden jeg må velge 7 så blir det disse:

Hvitstil
Hege's Cute N Cool Blog
Min lille lykke
Lille Persille 
Anita's små hverdagsfunderier
Martilie
Lykkelise 

Gratulerer så mye til dere alle!
Ha en fortsatt fin 2. pinsedag!

Klem Elizabet

6 kommentarer:

  1. ÅÅåååå så koselig! TUSEN TAKK :)
    Det setter jeg STOR pris på Elizabet :D

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Grattis så mye med awarden!
    Kjekt å lese litt om deg...
    Ha en fin dag videre,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Gratulerer med Award! Du har en nydelig blogg som jeg stadig koser meg innom :)
    Spennende med 7 ting om seg selv, man blir så mye bedre "kjent" med personen bak bloggen..

    Og tusen tusen takk for at du vil gi den videre til meg. Det setter jeg veldig stor pris på! Kjempekoselig overraskelse :)

    Jeg tar den gjerne med meg videre :)


    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award, den fortjente du:o)
    Så deilig det hørtes ut og unne seg hudpleie hver mnd ♥ hihi

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Gratulerer med award, vel fortjent! Morsomt å få vite litt mer om deg, og alt det du skriver her bekrefter det fine inntrykket jeg har fått av deg ;) Ha en fin kveld videre! Klem Gry

    SvarSlett
  6. Heihei!
    Tusen takk for hilsen inne hos meg :) Det setter jeg stor pris på!
    Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før,men en veldig koselig blogg!Kommer garantert tilbake!:)
    Ha en strålende uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails