søndag 16. mai 2010

17. mai buketten er klar!

Da jeg var på blomsterbutikken fredag hadde de fått inn en del ferdige 17. mai blomsterbuketter i rødt, hvitt og blått, men jeg valgte heller å kjøpte med hvite og røde roser og tenkte jeg kunne sette dette sammen til min egen 17. mai bukett
Jeg brukte en bred satengsløyfe og knøt denne øverst på vasen. Sløyfene i buketten ble festet med to sugerør per sløyfe for å få lik lengde som rosene.
I morgen er den store dagen, men hvordan blir været? Blir det regn her i hovedstaden? Snø? Vi har alle vært ute en vinternatt før, men det er jo litt trist hvis det blir regn eller snø på akkurat denne dagen. Vi får gjøre det beste ut av det, været får vi uansett ikke gjort noe med...

Nå skal  det lages kaker her i heimen. Ha en fin søndag!

Klem Elizabet

12 kommentarer:

  1. Fin bukett du har laga☺
    Eg har fått ein ferdiglaga 17 mai bukett av min kjære og er fornøgd med den☺

    Ser dårleg ut værmessig for morgendagen ja :( Men vi får gjere det beste utav det☺

    Lykke til med feiringa☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig! Du gjør det med stil -hver gang! Lekkert!

    Ønsker deg og dine en nydelig 17. mai!


    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. nydelige roser!

    ønsker deg en fin 17 mai feiring!

    klem beate

    SvarSlett
  4. Hurra for 17 mai:)
    Kjempe fin bukett du hadde laget.

    Ønsker deg og din en super dag i morgen

    SvarSlett
  5. Så nydelig!! Ønsker deg og dine en super 17. mai!! (...jeg tror det blir fint vær jeg, uansett hva værmeldingen sier ;o)) Klem

    SvarSlett
  6. Så flink du er! Dei fleste ville nok kjøpt ferdiglaga! Dette var jo kreativt av deg! :)

    SvarSlett
  7. Hejsan! Det var en fin bukett som du gjort. Hoppas verkligen att vädret är fint hos er imorgon på 17 maj...

    Hälsningar Pia i Västervik

    SvarSlett
  8. Lekker bukett. Vi får håpe på fint vær, men det blir nok ratt regn... Kjedelig, men, men...

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  9. Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg:-). Nydelig bukett du har laget, og jammen er det greit å kunne gjøre slikt selv, og da blir en mest fornøyd også:-).Ha en flott 17. mai feiring, håper været blir bra der sør!! Anne-Lise

    SvarSlett
  10. Så fin bukett! Ønsker deg og dine en riktig så fin 17. mai, kos dere masse ;) Klem fra Gry ♥

    SvarSlett
  11. Lekker bukett!

    Ønsker deg og dine en strålende 17.mai:)

    Og for ordens skyld; kaken er ikke min, men derimot Google sin, hihi;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails