søndag 16. mai 2010

Ralph Lauren teppe går til....

Vinner av det flotte fleeceteppe ble trukket i kveld. Det var 56 personer som la igjen en hyggelig hilsen hos meg og jeg brukte random.org for å trekke en tilfeldig vinner blant disse.
Og vinneren ble denne gangen nr 32
Som er Maria med den koselige bloggen Idékroken. Denne bloggen må dere sjekke ut! Maria lager de nydeligste ting. Gratulerer så mye til deg Maria, jeg sender deg teppet så snart du sender meg adressen din.

Så vil jeg takke dere andre for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen hos meg. Jeg blir veldig glad for alle hilsenene dere skriver og det motiverer meg til å fortsette med bloggingen.

Gratulerer med morgendagen, kjære venner!!

Stor klem fra Elizabet

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til Maria... og så ønsker jeg deg en riktig fin 17. mai feiring. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei gratulerer med dagen :-) tidlg 17 mai morgen trist og grått :-( tusen takk for koselige meldinger på siden min,
    Ha en flott dag i dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen.
    Ha en flott 17.mai.
    Så fin 17.mai bukett du har laget.

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en finfin feiring ;)

    SvarSlett
  5. Hei. Takk for titten og rosen på bloggen min. Må si det att du har en fine blogg her ja, må innom og titte mere med deg etter feiringen idag. Gratulerer med dagen og ønsker deg og familien en flotters feiring :)

    Klem fra Surremamma :D

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen.
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min.
    For en koselig og iderik blogg du har.
    Kjempefine premiere du har hatt ser jeg:)))

    ha en fortsatt fin 17mai.
    Jeg fyker snart av sted på seinvakt.
    Synnøve

    SvarSlett
  7. Åh.. :) tusen takk! Så moro! Nå ble jeg kjempeglad! :)
    Sender deg en e-post med adressen min.
    Mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Takk for kommentaren! :)
    Me hadde en kjekke dag og trøtte unger ikveld!
    Håper dokke hadde det kjekt idag :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails