mandag 12. april 2010

Vårklær

For en helg det har vært!
Vi har hatt noen fantastiske dager denne helgen. Solen og varmen har vært etterlengtet hos mange. Den har virkelig varmet mitt hjerte og sinn denne helgen. Håper dere også har hatt en fantastisk helg.
Nå når våren er her kan vi for alvor begynne å ta frem litt lettere tøy og heldigvis pakke ned vintertøy for denne gang. Men ser at jeg må skaffe meg en liten oversikt over barnas klær, hva trenger de av nytt nå på våren? Jeg har laget en liten oversikt over Christinas sitt skap, i morgen er det Aleksandra sitt skap som står for tur. I og med at Christina arver alle klærne til Aleksandra så trenger ikke hun like mye nytt som Aleksandra, men noe blir det sikkert der og.
Jeg har kikket litt rundt, mest for å finne noe nytt de kan bruke i barnehagen, men også sett på penetøy. Kjolene over er fra Monsoon. De har så mye fargerikt og fint både til barn og voksne. I Norge har de butikker flere steder, men de selger kun barneklær. Jeg har hørt at de skal åpne butikker med klær til oss damene også, håper det. Hjemmesiden til Monsoon finner du her!

Har dere handlet mye vårnytt til dere selv og barna enda?

Ha en fin uke!

Hilsen Elizabet

12 kommentarer:

  1. Har kjøpt inn litt...klarer jo ikke la være...mye fint å finne nå i butikkene...

    SvarSlett
  2. Monsoon var supert! Takk for tipset :D

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for hilsen inne hos meg! Koselig her hos deg, la meg til som følger ;-)

    Deilig med vår og litt fornyelse, jeg må nok få tatt en runde i skuffer og skap jeg også, guttene trenger litt nytt...

    Ha en fin start på uken!
    Klem Karina:)

    SvarSlett
  4. Monsoon har masse fint, ja :)
    Denne sommeren tenkte jeg å sy en del sommerkjoler selv til snuppa, så får vi se hvor mye tid jeg får :)

    Ha en fiiin mandag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Karina,
    velkommen som følger!

    Hilsen Elizabet

    SvarSlett
  6. Ja, er det ikke deilig ute nå? Er ikke noe utpreget fest-menneske men har sååå lyst på en utepils:-D Har ikke fått noen vårgarderobe ennå men kjøpte hagemøbler i går som fikk meg ennå mer vår yr!

    Nyt denne solfyllte Mandagen:-D

    SvarSlett
  7. Hej du.:-) Bare gled deg til dere skal rulle ut plen..Er noe av det jeg husker som det største vi gjorde etter at vi hadde bygd og flyttet inn i nytt hus....fra den mest kaotiske hagen , til grønt gress...jeg kommer aldri til å glemme det.:-))

    SvarSlett
  8. Hei på deg, og takk for hyggelig kommentar! :) Hjertekransen ja...er nesten 99% sikker på at jeg kjøpte den hos Stabbursbua - http://stabbursbua.mystore.no/ men kan desverre ikke se at de har den nå. Er også 99% sikker på at jeg så den før påske i en butikk nær jobben, så om du vil kan jeg ta en sjekk i morgen og se om den fortsatt eksisterer? Bare gi meg et hint du :)

    SvarSlett
  9. Joggesko til barna er kjøpt inn:) Blir nok litt mer etterhvert!
    Ha en finfin kveld!
    klem, Lene

    SvarSlett
  10. Hei Elizabeth.

    Har ikke kjøpt inn noe ennå. Kjøpte mye i fjor til gutta som jeg tror passer enda :)
    Men jentene har vokst mye, så de trenger vel noe nytt.
    Takk for koselig hilsen :) samboeren min kjøpte lampa i Danmark(han er dansk)og fikk den rimelig :) Ser at den er ganske populær nå :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  11. Hei og tusen takk for koselige kommentarer på min blogg:)

    Likte bloggen din veldig godt og legger meg til som følger jeg.
    Kjempedeilig med vår nå,godt å gå med en lett jakke og småsko.Har allerede opdatert vårgarderoben. Unner meg litt shopping i ny og ne siden vi ikke har barn enda,Men gleder meg veldig til å shoppe barneklær også da;)

    Ha en fortsatt fin kveld og en fin uke!

    SvarSlett
  12. Vi har ikke kjøpt så mye enda, en kjole til 9åringen, øredobber og nål fra Snella og Petronella som lager de nydeligste knapper...

    En deilig lys Chillkjole til mor..

    Har sett meg ut sko, sandaler med høøøye hæler..

    Skal sy til jentene og bobler over av ideer :) Må bare finne tid..

    Monsoon er fantastisk, har de nydeligste jenteting (og også for gutter)


    Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails