mandag 19. april 2010

Hengende lykter fra Indiska og Giveaway

Jeg var en tur på Indiska etter jobb for å se etter den hengende lykten jeg skrev om i innlegget for noen dager siden. Du kan lese mer om den her!

Lykten jeg omtalte tidligere er denne flotte saken med nydelige blondekanter.
Jeg må si at jeg syns denne er utrolig vakker. Prisen er kr 450,- per stk.

Jeg fant også et par billigere alternativer til under halve prisen som også kan duge
Den under her er også fin, litt lysere glass enn den over. Hvilken av lyktene liker dere?
Indiska har så mange vakre detaljer på alt og nydelige farger, ikke minst. Jeg fant flere ting jeg likte, deriblant disse flotte gjenstandene som vil sprite opp alle sommerlige hjem

Man blir i veldig godt humør av å gå i butikken og kikke på alt det flotte Indiska har. Puteutvalget er enormt, men jeg falt for denne. Litt usikker på hvor den hadde passet inn hos oss, men jeg har fått litt sansen for runde puter i det siste.
 
Giveaway snart!!
Innen en dag eller to skal jeg ha min første giveaway der premien er 1 års abonnement på "Vakre Hjem og Interiør" så følg med på bloggen. Jeg ønsker dere en fin mandag!

Hilsen Elizabet

10 kommentarer:

  1. Jeg liker best lyktene på siste bilde :)

    Blir spennende med give away da!

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Det var fine lykter..får ta meg en tur innom Indiska! JEg syntes lyktene på bilde nr. 4 var finest, men må jo nesten se de live.. Ha en fin kveld. Følger med på giveaway jeg!!

    SvarSlett
  3. Fine lykter :)
    De har MASSE fint på Indiska (desverre er ikke alt av like god kvalitet)
    Tror jeg må ned dit en dag jeg også :)

    Har du sett på Black design og Kremmerhuset? De bruker og å ha en del fine lykter :-)
    Kremmerhuset har for øvrig MASSSSE nydelig nå!

    SvarSlett
  4. Mye fint der...må snart ta meg en tur....Likte lyktene, dette kommer nok til å bli kjempe fint til sommeren!

    SvarSlett
  5. Enig m deg. Indiska her utrolig mye flott. Deilig sted for sansene :o)
    Koselig blogg du har!
    Fortsatt fin tirsdag!
    Hilsen Vibeke

    SvarSlett
  6. Så fin blogg du har. love it:-)

    SvarSlett
  7. Da var jeg blitt tante til ei nydelig jente.. moro

    Ellers mange flotte lykter her.
    Å jeg vil gjerne være med på Give Awayen din

    SvarSlett
  8. Ååå- så mye fint.. vil ha Indiska til Wien;)

    Takk for søt kommentar inne hos meg- flott blogg du har:) følger gjerne denne:) klemmer

    SvarSlett
  9. Flotte lykter....og den runde puten var jo kjempesøt:)Den kunne jeg tenke meg:)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)Venter spent på din give away:)
    ha en kos aften
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  10. Å, for en herlig giveaway, da må jeg visst følge med =)
    Takk for titten her inne på bloggen din!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails