onsdag 7. april 2010

Hagemesse til helgen!

Til helgen er det duket for årets hagemesse på norges varemesse på Lillestrøm og hit skal mannen min og jeg ta turen. Messen begynner på fredag og varer t.o.m. søndag, altså 9-11 april. Her kan man få tips til det meste innen hagestell og i tillegg få gode tilbud på diverse produkter. Perfekt for oss som skal lage ny hage utenfor huset vårt. Vi har per i dag ingen hage enda, men denne våren skal hagen vår ta form. Gleder meg!

Les hvordan terassen ble gjort vårklar av mannen min her!

Ha en fin onsdag!

Hilsen Elizabet

1 kommentar:

  1. Hei - og tusen takk for hyggelig hilsen på min ferske blogg. Fin blogg du har selv også - og flotte jenter:)
    Lykke til med hagearbeidet - vi har et rekkehus med en knøttebitteliten uteplass ved inngangspartiet - men det skal jo se fint ut der også, så litt "hage"-arbeid blir det nok på meg også;)

    Ha en fortsatt fin onsdag.
    Gode hilsner fra Bente.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails