fredag 9. april 2010

Hagemøbler i rotting

Vi kjøpte nye møbler i plastrotting i fjor som vi har hatt stående ute på terassen i hele vinter (- putene selvsagt) og det har heldigvis gått kjempefint, sofagruppen ser like fin ut så her tror jeg kvaliteten er veldig bra. Jeg har ikke bilde av vår sofagruppe enda pga en kameralader som ikke vil lade, men jeg har lånt et bilde av Rocka, nettbutikken der vi kjøpte rottingsofaen.


De oransje putene følger ikke med, er nok med som pynt på bildet. Men de beige/hvite putene får du med sofaen. Man kan velge blant et ganske stort spekter av farge på både rottingen og putene. Vår sofa er i mørkebrun rotting med beige puter. Jeg tror vi fikk rabatt da vi bestilte den.

Jeg legger ut en egen sak når jeg får tatt bilder av vår egen sofa. Dersom været tillater det kan vi kanskje sette frem putene i løpet av helgen og da skal jeg ta litt bilder.

Rocka sin hjemmeside finner du her!

Ha en fortsatt fin kveld!

Hilsen Elizabet

1 kommentar:

  1. Hei Elizabeth!

    Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min! Bra at du la igjen et spor slik at jeg fant deg!

    For noen flotte hagemøbler!
    Slike ønsker jeg meg også!!!

    Ha ei fortsatt fin helg!
    Hilsen Hanne (som legger seg til som følger)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails