torsdag 8. april 2010

Porselen; Alven og Elgen

Vik og Valsøe har denne våren lansert en koselig nyhet i alveserien som heter Alveskog. Motivet her er en liten elg istedenfor en alv. Se på de søte nyhetene:




Koselig den elgen på serviset, men må si jeg forelsket meg i alven på porselent under. Virkelig nydelig! Det flotte alveporselenet ble lansert allerede i 2007 og har i de seneste årene fått stor oppmerksomhet i inn og utland. Se på de søte koppene med asjett og vasen:

 Motivet av alven er så utrolig nydelig, så sart, så skjønn. Er dere ikke enig?


Ikke minst det flotte fatet i sølvskimmer. Aldeles nydelig!

De har i tillegg til Alveskog fått et par andre nyheter i år som denne søte bollen:

 Og denne muggen:
Tenk så koselig å servere saft til barna med denne. Tror jeg må ønske meg denne. Porselenet designes av Linda Svedal Walsøe og Ragnhild Wik. Hjemmesiden deres finner du her! 

Hilsen Elizabet

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar :)
    Ser du også liker alveserien... Jeg har ønsket meg den i flere år nå. Men er så mye annet fint også! Så ønskelista mi er laaang.

    Skal se på resten av bloggen din også nå.

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Hei igjen Anita,
    Enig, det er mange som er fine. Jeg har fått forbud av mannen min til å kjøpe mer ting til hjemmet, men noe blir det...
    Vi snakkes sikker igjen. Jeg følger bloggen din nå.

    Hilsen Elizabet

    SvarSlett
  3. Hei...Helt nydelig porselen-serie, spesielt alven. Har veldig lyst på et slikt krus! Koslig med kommentar fra deg på bloggen min.
    Klem Marie

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails