tirsdag 20. april 2010

Rosa blondelampe

I fellesarealene på jobben har vi 2 flotte lamper designet av Louise Campbell. Lampene er virkelig et blikkfang hver gang man går forbi og da jeg skulle se nærmere på lampen på internett oppdaget jeg at den finnes i flere farger som grå, rosa, oransje og gul. Jeg likte spesielt den grå og den rosa best, i tillegg til den hvite.
Tenk så stilig det hadde vært å ha den flotte rosa i et voksent pikerom!!
Bildene har jeg lånt av Lyseidéer som fører disse lampene.


Ja, nå er det ikke lenge til Giveaway her hos meg så det er bare å følge med fremover. Innen et par dager er vi i gang!!

Nå er det Frustrerte Fruer så da er det bare å finne sofaen. Ha en fin kveld!

Hilsen Elizabet

6 kommentarer:

  1. Kan tenke meg det blir veldig hyggelig lys av dem!

    SvarSlett
  2. De lampene er såå nydelige..

    Gir fantastisk vakkert lys! På min ønskeliste :)


    Nyt kvelden -ja, kaken kan virkelig anbefales..

    Tove

    SvarSlett
  3. De lampene fra Louise Campbell er helt fantastiske. Så heldig du er som har så flotte omgivelser å se på når du er på jobb. Jeg har kommunal jobb og arbeidstedet er langt fra estetisk vakkert:o)
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, setter jeg stor pris på! Kjekt at du la igjen et lite spor slik at jeg fant deg også, du har en flott blogg. Håper det er greit at jeg legger meg til som følger og legger deg inn i bloggrollen min!

    Hilsen, Ingvild

    SvarSlett
  4. Hei Elizabet!
    De lampene er knallstilige:))
    Skulle så gjerne hatt en sånn over spisebordet mitt!!
    Kjempefin blogg du har!
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen inne hos meg:-) etter 5 laaange uker er badet endelig ferdig og klær kan vaskes igjen- på eget bad. Jippi:-))
    ønsker meg en lampe i hvit jeg, rosa er kult, men tror muligens jeg hadde blitt lei tilslutt...
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige lamper. Den rosa var veldig stilig, men passer nok ikke inn hos meg. Men det er alltid deilig med litt farger i interiøret.
    Ha en strålende dag.
    :) Susanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails