onsdag 21. april 2010

Min første Award!

Jeg har vært så heldig å få min første award av Nina's blogg *super-lille* Tusen takk!
Jeg setter veldig stor pris på den.

Fremgangsmåten for denne awarden er som følger:
  • Kopier awarden til bloggen din
  • Link til den personen som gav deg awarden
  • Fortell 7 interessante fakta om deg selv
  • Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til
  • Link til deres blogger
  • Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden
Med denne awarden følger det en utfordring om å fortelle 7 ting om seg selv:

1. Elsker min familie
2. Veldig interessert i interiør
3. Blomster i hverdagen gjør meg lykkelig
4. Glad i champagne, god vin og mat og ikke minst sjokolade
5. Er opptatt av at andre rundt meg skal ha det bra
6. Er veldig glad i våren og sommeren
7. Liker meg ute på terassen når det er fint vær

Jeg gir awarden videre til 7 inspirerende blogger:

Fru Fjeldhammer's kaos
Elisabeth's Hus
Drømmer på landet
Life like it is for the V's
Hverdags Lykke
Døsset
RoSaLiGa

Håper dere tar godt imot awarden og sender den videre!!

Ha en fin dag!

Hilsen Elizabet

16 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye. Alltid koselig å bli satt pris på. Den awarden fikk jeg og, og det gleder! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Grattis så mye med koselig award. Og tusen takk for at du vil gi den videre til meg.

    Ha en fin, fin dag.
    klem,I

    SvarSlett
  3. Gratulerer med Award!
    Koselig det da :)

    Ha en fin dag!

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Heisann. Telysholderen er kjøpt på en interiørbutikk som ligger på storosenteret i Oslo.Men har sett at de har liknende andre steder også. Selve lysklumpene er igjennom noe som heter partylite. www.partylite.com. Du kan enten handle på hjemmesiden der eller finne ut hvor din nærmeste forhandler til partylite er. Lykke til:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig hilsen og gratulerer med flott award til deg også!!
    Anette:-)

    SvarSlett
  6. gratulere så masse og tusen takk for awarden. Det er min første også:-) ble kjempe glad!
    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  7. Åh så koselig!!!! Tusen tusen takk!

    Og gratulerer til deg! Legger meg til som følger jeg:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. he!
    Takk for fine ord:-)
    God kveld videre
    Kristin

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-D

    SvarSlett
  10. Hei!!
    Gratulerer med Awarden da!!
    Koselig blogg du har her.. legger meg til som følger jeg,kommer snart på besøk igjen.
    Har en give away hos meg om du vil være med!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  11. Hei, gratulerer med award :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  12. Hei☺
    So kjekt å finne ein ny fin blogg☺ Takk for helsing hos meg☺

    Kjekt å få blomster ja☺☺

    Gratulere med award☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  13. Heisann.
    Gratulerer med award!!Og takk for hilsen inne hos meg.
    Prisen på den fargede og gråe madonna er 165,-. Hvit 180,-. Liten hvit 69,-. Stor er dessverre utsolgt.
    Pga datatrøbbel får jeg ikke sendt mail, så det er enklest at du melder meg på telfnr som står øverst på bloggen min om du ønsker å kjøpe en. Jeg sender gjerne:)
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye! Kjempefortjent og koselig å bli satt pris på :)


    Ha en fin morgendag!

    Tove

    SvarSlett
  15. Grattis med award og tusen takk for fine ord inne hos meg:):)
    Jeg kommer snart inn til deg igjen, kjempefin blogg:)

    Klem LykkeLise

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails