søndag 18. april 2010

SPA LUKSUS FOR ALLE!


Vi har hatt herlig vær i hovedstaden selv om det blåser litt kaldt, men hva gjør vel det med når vi har strålende solskinn i lange perioder. Dagen i dag har gått med til å rydde og skape litt oversikt her i heimen. Kjedelig, men det må gjøres...

Tenkte jeg skulle tipse mine bloggvenner om årets Spa- og Velværeuke som går av stabelen fredag 23. til torsdag 29. april. Den uken vil flere av Norges spa- og velværesteder gi alle som ønsker en flott mulighet til å nyte spa-, skjønnhets-, helse-, og velværebehandlinger til spesialpris. Tilbudet omfatter et variert utvalg av behandlinger hos utvalgte spa, klinikker og salonger. Alle behandlinger koster kr 350,- uansett normalpris.

Bildene i dette innlegget har jeg lånt av Spadeal.no som arrangerer  Spa- og Velværeuken
Dersom du ønsker mer informasjon klikk på Spadeal sine nettsider her!

Ha en fortsatt hyggelig søndag!

Hilsen Elizabet

9 kommentarer:

  1. Hei hei :-)
    Tusen takk for besøket :-)
    Spa ja... nydelig altså - noe alle burde unne seg innimellom!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Takk for besøket:)
    Ja blonder kan brukes til så mangt, har flere mini prosjekter på gang nå. Så du kan lese dem i bloggen med tid og stunder.

    God søndag:)

    SvarSlett
  3. Hvis jeg hadde bodd i Oslo hadde jeg tatt mange spa kurer den helgen. 350,- kroner er jo råbillig for en behandling.

    Du spurte hvor mye oliventreet mitt kostet, og jeg gav 350,- kroner for det. Det var visst en bra pris. Normalt tipper jeg du må ut med 500,- kroner og oppover, alt avhengig av størrelse.

    Klem Minmill

    SvarSlett
  4. Spa høres deilig ut. Så bra tilbud også da gitt. Jeg har vært i Oslo i helga her. Så nå blir det ikke noe Oslotur med det første.
    Koselig blogg du har.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Elizabet! Så hyggelig at du la igjen en hilsen hos meg for da fant jeg bloggen din ;) La meg til som følger og legger bloggen din ut på siden min, her var det mye spennende! Ser herlig ut med spahelg... Ha en herlig uke! Klem fra Gry

    SvarSlett
  6. Deilig med noen spabehandlinger...Trengs en liten vårpuss her iallefall....iiiikkkk....fikk nå farget håret i løpet av helgen, men enda er det MYE igjen..he,he...

    SvarSlett
  7. Hallo Elizabet.Flott blogg du har her! Mye koselig og nyttige tips. Fikk veldig lyst på en spa dag:) Kanskje vi sees til lørdag,-hils din kjære.Klem fra Sissel.

    SvarSlett
  8. Hei!
    Takk for sporet fra deg:-)
    Spa-helg er noe for oss jenter. Jeg digger det, men det blir lenge mellom hver gang dessverre.
    Ha en herlig uke.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  9. spa hørtes deilig ut.kjedelig å rydde,ja-men så godt når man er ferdig ♥
    Ha en fiiin dag!

    -Lisa ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails