torsdag 15. april 2010

Resultatet med sprayboksen

Innimellom finner jeg pyntegjenstander i butikker som jeg liker godt, men som ikke har den fargen jeg ønsker at de skal ha. Derfor har jeg begynt å spraye ting i ulike farger for å få et resultat jeg liker. Formen på dette hjerteformede fatet falt jeg for, men ikke fargen. Jeg fant ingen steder å ha den her hjemme. Derfor dro jeg frem sprayboksen og endret utseende på den.
Den brune rammen fikk samme behandling
Etter litt spraying ser de slik ut:
I fatet står det to lysestaker i fattigmannsølv
Den brune rammen prøvde jeg å få hvit, men det var ikke like lett å dekke over originalfarge, men jeg syns resultatet ble ganske bra allikevel.
Den hvite rammen står sammen med en sort ramme som også ble kjøpt på Kid. Bilder til rammene har jeg fremkalt så de er på vei inn i rammene innen kort tid. Disse rammene skal stå på skjenken vår som også har fått en liten makeover. Kommer tilbake til det senere.

Ha en fin torsdag kveld!

Hilsen Elizabet

7 kommentarer:

  1. Så stilig det ble med sprayen! Ble jo så godt som nytt alt sammen. :)

    SvarSlett
  2. Utrolig stor forandring det blir med litt spray. Kjempefint ☺
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  3. Så morro å se resultatet!

    Ble kjempeflott! Du er flink til å se potensiale i ting :)


    Ha en fin kveld,

    Tove

    SvarSlett
  4. Takk for koselig mld. Er stadig innom sida di og! Alltid koselig det. Ha en god natt!

    SvarSlett
  5. Hei! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min, koselig blogg du har! Hit kommer jeg gjerne tilbake....

    SvarSlett
  6. heisann

    innom for å ønske deg en god helg!!

    :) Lillan

    SvarSlett
  7. HEI♥
    Så kjempe fint det vart da med ein make over;)
    Alltid kjekt med ei sprayboks på lur;)
    Masse fin tpå din blogg♥
    Tusen takk for kos helsing frå deg♥
    Ønskar deg ei super helg:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails