torsdag 29. april 2010

Badet vårt!

Hovedbadet vårt er sort og hvitt. Det har brede hvitglansede fliser på veggen og mørkegrå matte kvadratiske fliser på gulvet. Innredningen er fra Kvik og er i høyglanset utførelse med en svart benkeplate. Det er en helt grei størrelse på badet, men jeg savner et vindu. Det er godt å kunne åpne vinduet og slippe luften inn. Selv om vi har en vifte som tar all damp så er det hyggelig med litt lys inn.

Som så mange andre så har vi også oppbevaringsbokser/boller med diverse ting til jentene overalt hjemme, også på badet. Fant disse to som jeg syns passet inn på benken
Små boller som rommer hårspenner og strikker.

Yndlingshåndsåpe og håndkrem, Rosé Granati fra Molton Brown
Av pynt så er det kun en statue som tidligere var hvit og fikk en omgang med sølvspray i vinter

Men jeg trenger blomster eller noe grønt på badet som kan bryte med det sorte og hvite. Jeg har forsøkt flere blomstertyper, men de dør etter kort stund. Vet dere hvilke blomster som overlever på et bad uten vindu??

En fortsatt fin torsdag til dere alle!

Klem Elizabet

16 kommentarer:

  1. Hei Elizabeth.

    Jeg leste et sted at orkideer passet fin på bad, men jeg skal ikke si noe sikkert!
    Ellers er det bregner, men kanskje litt kjedelig? Om ikke så kjøp kunstig! Mye fint der også som ser ganske ekte ut :)
    Stilig bad!

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Hei hei! New York er fantastisk! Jeg skal over en tur i mai selv, kan nesten ikke vente! Håper du får en fin tur....
    klem

    SvarSlett
  3. Hei, så flott bad. Ang blomster så ville jeg oppsøkt en blomsterbutikk og forhørt meg litt... De har sikkert noen gode anbefalinger. Jeg har en orkide på badet men der er det et takvindu så den får jo masse lys.. Er usikker på hvordan den vil trives uten vindu..

    Ønsker deg en fin, fin dag!

    SvarSlett
  4. Så flott bad dere har :) Jeg har ikke noen tips om blomster på bad, har dessverre ingen grønne fingre... men kanskje de "pinne" blomstrene fra ikea om du vet hva jeg mener? de overlever alt!! til og med meg :)

    Takk for koselig kommentar inne hos meg, ikke vært her før jeg... legger meg til som følger jeg :)

    Klem

    SvarSlett
  5. hei, jeg har sukkulenter i klesrommet mitt og der har jeg ikke vindu, de liker seg ihvertfall!

    ha en nydelig torsdag

    SvarSlett
  6. Et skikkelig stilig og lekkert bad!
    Plastblomster tror jeg vil overleve;) ..det finnes jo ganske mange fine "jukseblomster" etterhvert;)

    SvarSlett
  7. Kjempelekkert bad!

    Har ingen gode forslag for baderomsplanter!
    Ha en fin dag,
    klem,I

    SvarSlett
  8. Hei Elizabet! Takk for koselig hilsen på bloggen min. :o)

    Nå er ikke jeg noen grøntekspert, så jeg har også forhørt meg om hva som kan passe på bad uten/ eller med lite lys. Jeg fikk anbefalt bregne, gullranke, pengetre og fredslilje.

    Du kan jo prøve ut å se?

    Ønsker deg en deilig torsdag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  9. Hei Elizabet :)

    Selv har jeg en orkidé på badet :) Men det kommer jo inn ganske mye lys så det er nok derfor den trives :)
    Men fredsliljer skal visstnok klare seg uten veldig mye lys så det kan jo være noe? :)

    Utrolig lekkert bad forresten :) :)

    klem Karina

    SvarSlett
  10. Hei! Flott bad! :) Forstår at du saknar vindauge. Vi hadde eit slikt bad før. Pengetre skal visst vere hardføre, men du har sikkert fått fleire tips lengre oppe her!
    Takk for hyggjeleg besøk hos meg!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  11. Flott bade innredning : ) Vi har stort vindu så vet ikke hvilken blomst som klarer seg med mindre lys...men jeg vil tro sukkulenter gjør det?
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  12. Så koselig hilsen jeg fikk av deg inne hos meg. SMIL!

    Jeg vet at "plastic fantastic" funker bra på et bad uten vindu. Men....

    Har selv et bad uten vindu, så vi er litt i samme bane.;-)

    Ha en fin helg.

    Vivian

    SvarSlett
  13. hei hei! blomster er ikke min side i det hele tatt. Plastic fantastic! ;)

    Kjempe fint bad - rent og innbydende!

    kLEM

    SvarSlett
  14. Så stilrent og fint bad!
    Jeg sliter også med å finne blomster/planter som trives på badet, men vi har bad uten vindu og dermed vanskelig for planter å trives - og jeg velger vel heller å ikke ha planter der enn en i plast (inntil jeg finner noe som ser VELDIG ekte ut :)

    Ønsker deg en fin helg!!
    Kjersti

    SvarSlett
  15. Hei i natten..
    Så stilig bad da! Ser jeg har gått glipp av noen innlegg her hos deg, og vet du hvorfor? Jeg GLEMTE å legge meg til som følger.. Makan.. Men nå er det gjort, så nå skal det ikke skje igjen.. ;)

    Gleder meg til å titte innom igjen..
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Klem fra meg..

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails