mandag 12. april 2010

Glassklokke

Jeg fikk for et par år siden et lite fat på stett med en glassklokke av min svigermor.
Jeg har ikke brukt fatet og glassklokken sammen pga at jeg ikke har visst hva jeg skulle ha inni, men her om dagen fant jeg et lys som var formet som en rose.
Da jeg prøvde dette sammen så ble det ganske fint, syns jeg. Slik ble altså resultatet.
Det er sikkert mange andre ting man kan legge oppi, men denne glassklokken er ikke så veldig stor... Har dere noen forslag?

Hilsen Elizabet

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Så fin den glassklokken var! Pent mønster i den. Er den gammel?
    Fint med noe inni ja, kan jo feks bruke marengs om man har besøk og vil servere noe søtt :) Rosa og hvite marengser!

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Hei Anita,
    Glassklokken er kanskje 5-6 år gammel. jeg har hatt den i kjøkkenskapet leeeenge, men tok den frem etter inspirasjon fra andre bloggere. Takk for det flotte forslag om å ha rosa og hvite marengser oppi, det blir sikkert kjempesøtt...

    Hilsen Elizabet

    SvarSlett
  3. Glassklokken var jo kjempe nydelig:)Likte ideen med den rosen til å ha inni. Det ble kjempe lekkert!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails