lørdag 17. april 2010

Nye lys i vinduet

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på forrige innlegg. Alltid morsomt å ta frem sprayboksen og spraye ting...

Jeg så en flott hengende telysholder, i siste KK, som jeg tenker å erstatte to glasskuler jeg har i stuevinduene mine. Før jul hang jeg opp to kuler, med lys inni, i hvert vindu i stuen. Jeg likte disse så godt at jeg lot de henge en god stund ut i 2010. Nå tenker jeg å erstatte kulene med nye hengende lys fra Indiska
Jeg likte godt utsmykkingen og at det er en fin lengde på den, men jeg må komme meg på Indiska og se om jeg liker den.  Jeg syns det er vanskelig å bedømme kun ut ifra et bilde.

Vet dere hvor man kan finne lignende hengende lys?


Ha en fantastisk lørdag!

Hilsen Elizabet

2 kommentarer:

  1. kjempefint hengelys til vinduet!! ♥ Likte rammen som du hadde kjøpt på KID og sparayet!! Fatet hadde også kjempefin form, er så glad i hjerter! Ønsker deg en ndyelig helg klem monica ♥

    SvarSlett
  2. Tro meg, den ER like fin i virkeligheten. Men jeg tror den er en del dyrere enn man ofte er vant til fra Indiska. Jeg husker ikke helt eksagt men jeg mener de lå på opp mot 450,- til 500-lappen. Men som sagt, de er virkelig fine altså :)

    Jeg skulle innom for å takke for den koselige hilsenen du la igjen hos meg. Så morro at du liker smykkene mine :) Det er litt utplukket i smykkeshoppen om dagen da, og nå sliter jeg litt siden det meste av flytrafikken står. Men det skal komme mer etter hvert. Og ja, jeg både lager og designer alt selv :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails