onsdag 14. april 2010

Bloggutfordring: Favorittmøbel

Jeg tar utfordringen til Monica med bloggen Monihobby og viser her frem mitt favorittmøbel. Bloggen hennes finner du her!
Mitt favorittmøbel er denne godstolen. Her har jeg skapt en liten krok i stuen til lesing og avslapping.
Denne stolen har vært med oss i noen år nå. Vi er veldig glad i den så den fikk bli med på lasset da vi flyttet inn i huset for 2 år siden. Vi liker den fordi den er veldig god å sitte i og såpass bred at to voksne kan sitte oppi. En voksen og et barn har god plass. På puffen får man hvilt føttene. Her sitter jeg ofte og leser bok for barna

Har dere en godstol hjemme?

Hilsen Elizabet

10 kommentarer:

  1. Å den ser kjempedeilig ut- ordentlig en sånn krype oppi-stol :) Ser for meg tv-titting eller lesestund med barna...

    Likte også kjempgodt rammen fra KID - den blir kjempefin i hvit -hadde også passet på sybodet mitt -når det en gang blir ferdig :)

    Ha en flott dag!


    Tove

    SvarSlett
  2. så koselig at du la igjen noen ord inne hos meg elizabet! hyggelig at du liker bloggen min, slikt blir en glad av å høre :)

    håper du har like strålende vær der du er, her skinner solen i dag!

    klem

    SvarSlett
  3. Ååå, denne stolen så fantastiske god ut....! Takk for koselig kommenatr på siden min. Og velkommen innom både i nettbutikk og butikk på St.haugen i Oslo.
    Mvh Kjersti

    SvarSlett
  4. Kjempeherlig stol!! Den kunne jeg lett tilbringt hele kvelden i! hehe :)

    Nylonvask får man kjøpt i vanlige dagligvarebutikker :) Håper du blir like fornøyd som jeg!!
    Klem fra Jenny :)

    SvarSlett
  5. Takk for koselig hilsen inne hos meg ! Du er hjertlig velkommen tilbake :o)

    Koselig blogg du har ! Skjønner godt at dere liker stolen - sånne 1 1/2 stoler kalles jo av mange for "Love seat".

    Nyt våren videre.... Her skinner sola!
    hilsen Vibeke

    SvarSlett
  6. Hei! Så koselig blogg du har! Jeg skal straks legge meg til som følger!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei på deg og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. ;o) Så fin stol, den ser jo så god ut. ;o))

    Ha en super kveld videre.

    Klem Simone

    SvarSlett
  8. Så utrolig kjekt t du tok utfordringen. Virkelig et flott favorittmøbel og jeg ser for meg koselige lesestunder i denne herlige godstolen ♥ God klem fra Monica

    SvarSlett
  9. Lekker stol. den så kjempe god ut også.. Ingen god stol her i huset. Men derimot en go`sofa i tv stua. Den er sånn du bare synker ned i og veldig vanskelig å komme seg ut av.. hihi..

    Ha en herlig dag. Klem

    SvarSlett
  10. Det var en nydelig stol ♥ Får lyst til å krype oppi og slappe av :)
    Håper du får en fin dag videre!
    Klem fra Sophie Mari ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails