lørdag 14. august 2010

Nye Urner til inngangspartiet

Tusen takk for mange kjekke tips til oppussing av benken og stolene. Jeg satte igang med sliping i finværet i dag, og har slipt til mørket kom så det er en større jobb enn tidligere antatt. Heldigvis har jeg fått låne en tresliper av naboen, uten den tror jeg ikke det hadde gått. Jeg skal vise dere resultatet senere.

I mellomtiden kan jeg vise dere de nye urnene mine. Jeg har byttet ut litt blomster i inngangspartiet.De gamle var begynt å bli stygge så da gikk jeg til innkjøp av Asters i rosa og hvitt og blandet de sammen i urnene
Kjempesøt blomstertype og det er visstnok en staude så da kommer den igjen til neste år noe som er perfekt
Ikke så mye blomstring her enda, men det kommer vel. Planter de nok ut i et bed etterhvert og bytter de ut med lyng når høsten setter inn for fullt.

Ha en nydelig lørdagskveld!
Klem Elizabet

3 kommentarer:

  1. Kjempefine blomster og urne!
    Gleder meg til å se hvordan benken blir!

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Asters er en kjempefin blomst. Fine urner du har kjøpt deg.
    Spennende å se hvordan benken blir...

    Klem Anne Berit

    SvarSlett
  3. kjempe fine urner :) Og blomsten var også knallfin ;)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails