onsdag 4. august 2010

NIB utfordring- Sommerinteriør i pasteller

Mitt bidrag i NIB sin utfordring når det gjelder sommerinteriør kommer her. Sommer er for meg pasteller i lange baner

Jeg tar alltid frem mitt sommerservise om våren og bruker det hver gang jeg får gjester om våren og sommeren

Koppene er ganske romslige så man får plass til mye kaffe eller te i de

Her har jeg dekt opp til en venninnelunsj med sommerserviset og nyinnkjøpte roser. Gleder meg til å få besøk. Begynner å bli lenge siden sist jeg så jentene

Nå har jeg en pai i ovnen jeg må skynde meg å ta ut.
Lykke til alle deltakere!

Klem Elizabet

16 kommentarer:

  1. Nydelig servise.
    Sommerlig og delikat.
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  2. Virkelig nydelig servise, og ikke minst roser. <3
    Kose deg med gjestene dine.

    Klem Jane.

    SvarSlett
  3. Nydelige sommerfarger i sommerserviset ditt. Lykke til i konkuransen.

    SvarSlett
  4. Hei Elizabet
    Flott bidrag til NIBs konkurranse :) Nydelig sommerservice og flotte roser. Kos deg med venninne besøket og ha en fortsatt fin dag, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. For et nydelig servise.. Blir glad av å se på det :))
    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Så sommerlig! Veldig fint bidrag. Rosene passet perfekt til serviset. Fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  7. Flotte sommerbilder! Kjempesott servise du har, og de rosene var bare lekre!
    Lykke til i konkurransen:)


    -Nina

    SvarSlett
  8. For et nydelig servise du har!!!

    Kjempefine bilder!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  9. Wow, for et nydelig service!!!! Det var så friskt og lekkert.. og sammen med de rosene var det nydelig!
    Lykke til!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  10. Herleg friskt det serviset ditt. Og så flott det passa med dei rosene til :-) Var fantastisk herleg farge på dei då. Kunne meldt deg på konkurransen om Frøken Rose hjå Moseplassen med dei der... ;-)
    Klems

    SvarSlett
  11. Tusen takk for kommentaren inne hos meg :)Så koselig du har ordnet det til venninnelunsjen :)Skikkelig glad bord ,og de rosene var bare et fryd for øyet ;)

    Ønsker deg masse lykke til :)
    Hilsen Skjerstad

    SvarSlett
  12. Enig, pasteller er så fint, og serviset ditt var jo virkelig lekkert da;o) Lykke til i konkurransen.
    Ps! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg også.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  13. Hei ;). ÅH - så idyllisk servise ;). Har sendt deg en mail angående runde vimpler jeg ;).

    SvarSlett
  14. Nydelig Elizabet! Så delikat og lekkert med pasteller og dette serviset ser jo praktisk ut også. Masse lykke til i konkurransen! Så hyggelig å være gjester og komme til et slikt dekket bord og med deilig servering i tillegg, er sikker på at dere hadde en deilig sommerlunsj! Klem fra Gry <3

    SvarSlett
  15. Nydelig serviset ditt!

    Jeg har en Award med utfordring til deg på bloggen min. (samme som jeg fikk av deg, men du kan velge mellom 2 utfordringer) :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  16. ÅHHH, snakk om søtt servise! lekre bilder og vakre roser.. Masse fint å se og lese om på bloggen din, legger meg til her jeg! klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails