fredag 28. mai 2010

Nytt speil til gangen

God kveld i stuen!
Jeg har lenge vært på utkikk etter et speil med litt utskjæringer som jeg kan henge på veggen i gangen.
Og i dag fant jeg et kjempefint speil med et gullfarget mønster i rammen. Litt usikker på hva jeg syns om fargen..
Den passer ikke inn i gangen vår slik den er i dag så jeg må nok farge den hvit eller sort. Vi har mørke grå fliser på gulvet og hvite vegger i gangen så den vil nok passe bedre inn med en av de to fargene
Lurer på om engelen også trenger en fargeendring...

Denne helgen blir jeg forhåpentligvis ferdig med piketitteren jeg kjøpte forrige helg.

Kjære venner, ha en strålende weekend!
Klem Elizabet

4 kommentarer:

  1. Flott speil! Spent å se hva du velger å gjøre, men tviler ikke et sekund på at det blir lekkert :) Du har en unik stilsans :)

    Nyt en deilig helg du også!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Fint speil, jeg syns du skal male det hvitt. Jeg likte veldig godt serviset i forrige innlegg.
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  3. Hei hei :)

    Det speilet var lekkert, spent på hvilken farge du ender opp med :)

    Gleder meg til å se hvordan piketitteren ble :)

    Ønsker deg en herlig lørdag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Jeg har malt en ramme i krom farge og det ble litt for lyst (sølv) så jepp sort farge kan bli knalltøft. Gleder meg til å se resultatet

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails