tirsdag 4. mai 2010

Tusen takk for hilsener!!

Kjære dere!
Tusen takk for kjempehyggelige bursdagshilsener. Det varmer mitt hjerte!

I ettermiddag har vi hatt besøk av mine foreldre, min søster og hennes mann. Vi har kost oss sammen i solen, men maten ble spist inne. Det er enda litt for kaldt til å sitte ute og spise. Litt skummelt vær, det er deilig i solen, men kaldt når den gjemmer seg bak en sky. Nå er det lett å dra på seg en forkjølelse.

Jeg fikk tatt noen bilder til NIB sin utfordring og skal publisere disse i et innlegg snart.

Nå er det natta.

Klem Elizabet

4 kommentarer:

  1. Ja, sånn går det når jeg ikke leser bloggene "mine"... jeg går glipp av ting :)Gratulerer med dagen som var!
    Herlig bilde!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått, nydelige planter og nydelig uteplass! Og NIB medlem!

    Det er kaldt her på vestlandet også, selv om solen gir litt varme. Men en side av kroppen er jo alltid i skyggen, uansett hvordan man vrir og vender på seg, brr!

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Hei..det er jo åpnet Bauhaus ute på Vestby, de skal jo være billigere enn alle andre, og jeg fant oliventreet der. Masse oliventrær i alle størrelser. Vet heller ikke hva som skjer ute, igår lå jeg ute i gresset med vesla og idag..ser jeg ikke gresset. Klem..

    SvarSlett
  4. Hei Elizabet...

    Snøen er heldigvis borte nå...Men har sett bilder rundt omkring av masse snø, og det er ikke koselig nei. Men det kommer vel lysere tider etterhvert :)

    Så fint bilde du har tatt! Som hentet ut fra et interiørmagasin :)

    Klem Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails