tirsdag 21. september 2010

Konsollbord til inspirasjon og en liten overraskelse

Jeg er fremdeles usikker på farge og kikker litt rundt for å få litt inspirasjon....Jeg kikker litt rundt på ulike nettsider for å hente inn litt idéer

Bilde: Housetohome.com
Hvitt er nydelig og passer inn overalt. Hjemme hos oss går det i fargene sort, beige og hvit så det kan passe inn med en blank hvitfarge

Bilde: Housetohome.com

Bilde: Housetohome.com
Sort konsollbord blir nok utrolig lekkert og vil bryte mot de hvite veggene våre

 Bilde: Housetohome.com
Men jeg er litt redd for at at sort vil bli for mørkt, men mot den hvite veggen så kan det kanskje gå bra. Jeg kan i tillegg pynte opp med hvit pynt av noe slag
Bilde: Housetohome.com
Jeg tror at sort vil passe fint til stolen jeg har i gangen. Slik ser konsollbordet ut i dag

Tusen takk for alle tips jeg har fått. Det har ikke blitt enklere å velge, men det har ihvertfall fått meg til å tenke litt...Mannen min har ingen formening om farge så det er opp til meg å bestemme. Snille mannen min hadde med en liten overraskelse hjem til meg i går. En duppedings som vil gjøre hverdagen "lettere" for meg... Denne skal jeg avsløre etterpå. I dag skal jeg ut og kjøpe premier til giveawayen min som jeg må sette igang snart, så følg med!

Håper dere har en fin dag!
Klem Elizabet

5 kommentarer:

  1. Masse herlige inspirasjonsbilder! Sukk.. En får lyst til å gjøre så mye ;)) Ikke lett å ta slike valg. Hvitt er jo veldig delikat og passer overalt, fint mot de mørke fargene i gangen, samtidig lekkert med sort som matcher stolen.. Hmmm.. Lykke til! Deilig med snille menn som både kommer med gaver og lar oss bestemme.. hi.hi.. Spennende med giveaway da, må ha en snart jeg også. Super uke videre til deg <3 Klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder - og det bordet ditt er nydelig!
    Ja det hadde passet i alle farvene - med hva med sølv..?:-)
    Ha en fortsatt fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Nydelig konsollbord!! I denne sammenhengen så ville jeg malt det en lys farge.. slik at den ikke blir et "hinder" i gangen. Går liksom mer i ett med veggen.
    Det er selvfølgelig ditt valg og jeg ønsker deg lykke til og gleder meg til å se resultatet.♥

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Åhr, ikke lett å velge! Alle var jo så fine ;)
    Selv om jeg nok hadde gått for en lys en da..

    Kommer til å bli superflott uansett, å skulle du angre så er det jo bare og male over :)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann, så nydelig blogg du har! Har ikke vært innom her før, men her må jeg komme innom igjen:-)
    Legger meg til som følger:-)
    klem Stinemor...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails