torsdag 10. juni 2010

Livet i en boks-smart boksoppbevaring!

Når vi nå skal innrede hjemmekontoret er det viktig at innredning, og ikke minst oppbevaring, er tilstede. Det er viktig å ha oversikt over hva man eier og da er boksoppbevaring en smart investering.
Gjennom å organisere viktige papirer, penner, småting, vil du kunne spare tid når du skal finne frem til ting.  Søt boks fra RICE til å ha butikkvitteringer i f.eks.

Hvorfor ikke finne noen oppbevaringsbokser i friske farger eller i farger som står i stil til innredningen som disse metallboksene fra House Doctor

Bokser fra Madame Stoltz kan brukes til så mangt...


Bokser får man kjøpt i mange former og farger. Disse i sølvmøster fra House Doctor er pene og kan fint stå fremme på en skrivepult
De søte hvite og røde rommer småting som post it lapper og annen nødvendig kontorrekvisita, eller andre ting
Det finnes mange funksjonelle bokser hvor du kan oppbevare regninger, klær, sko eller andre ting du ikke bruker til daglig.
Jeg syns disse boksene fra House Doctor er stilige til blant annet cd-,dvd- eller bokoppbevaring.

Du finner praktiske bokser fra mange merker; Ikea, Granit, Indiska, Søstrene Grene, House Doctor, Madame Stoltz, Rice m.fl. Eller man kan ta vare på bokser når man kjøper ting, enten det er skobokser eller andre bokser eller inndelinger. Jeg pleier å ta vare på bokser fra ulike ting jeg kjøper og bruker de til å oppbevare alt fra smykker til kvitteringer

Ha en fin dag!
Klem Elizabet

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bokser, takk for tips!Jeg er på utkikk etter fine bokser til oppbevaring som kan stå framme og ikke trenger å gjemmes bort.
    Jeg synes det er herlig med farger i et ellers nøytralt interiør:)
    Ha en flot fredag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Likte veldig godt boksene i tre fra HouseDoctor, må se om jeg finner de.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails