søndag 11. juli 2010

3 vinnere av giveaway!

En litt forsinket trekning av giveawayen kommer her.
Jeg vil først takke alle som deltok i konkurransen. Jeg setter kjempestor pris på alle hyggelige kommentarer dere legger igjen.
I dag ble alle deltakernavn skrevet ned og ganget opp etter hvor mange lodd hver enkelt skulle ha. Så ble lappene lagt i en skål og mannen min fikk trekke vinnere:

1.plass: 1/2 års abonemment på Bladet Isabellas går til Gry med den koselige bloggen Hos Gry
2. plass: Fat på stett og 2 søte krus med blomstermotiv går til Line (husk å sende meg en mail med adressen din!)
3. plass: 6 nydelige hvite krus med rosa mønster går til Tove med den flotte bloggen Martilie
Gratulerer så mye til dere alle!
Fint om dere kan sende meg postadressen deres så skal jeg få sendt dere premiene.

Ha en fin ettermiddag!
Klem Elizabet

6 kommentarer:

  1. OI, nå ble jeg GLAD Elizabet!! Tusen tusen takk, så morsomt da ;)) En perfekt gave for meg, gleder meg til å sette meg ned med dette vakre magasinet! Jeg sender deg en mail med adressen min. Ønsker deg og dine en herlig dag og sommertid fremover. Regn i dag, men det er jo deilig temperatur, så det går an å være ute likevel. Håper på mye sol fremover ;) Varm klem til en skjønn dame <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til vinnerne :)

    SvarSlett
  3. Jeg er helt overveldet -så kjempekoselig overraskelse :)

    Tusen hjertelig takk, skjønne Elizabet!
    Så koselig med en sommeroverraskelse :)

    Ønsker deg og dine også en flott ferie og nydelige sommerdager!

    Solskinnsklem fra Tove

    SvarSlett
  4. gratulere til vinnerne.
    flotte gaver.
    ønsker deg gode sommerdager.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye, alle sammen!!!!
    Heldige dere er :)

    Klem

    SvarSlett
  6. hei, hvor er krusene fra? :) karen

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails