onsdag 24. mars 2010

Påskepynt!

Nå er det ikke lenge igjen til påske!
Hvert år forsøker jeg å kjøpe ny pynt enten det er til jul eller påske. Jeg må si at påsken er ikke den høytiden jeg pynter mest her hjemme, men noe blir det alltid. Spesielt etter at jeg fikk barn har jeg blitt flinkere til å pynte litt...

I går fikk Aleksandra og jeg tak i små, søte ferdigmalte egg som vi hang opp på kvisten med gåseunger.  

Jeg har vært opptatt av å kjøpe ting Aleksandra og jeg kan gjøre sammen. Hun elsker å lage ting så derfor har jeg kjøpt 2 kit med aktiviteter. Det ene kittet, kjøpt på Kid, er en boks med 6 hvite egg av keramikk. Inni boksen er det også maling og pensel. 



I det andre kittet, som jeg kjøpte på Nille, er det en påskehane av tre samt pensel og maling. Gleder meg til å vise disse kittene til Aleksandra.

Mulig jeg må vente med å vise de til fredag etter barnehagen. I dag var vi i bursdagselskap hos Ida fra barnehagen og i morgen skal Aleksandra feire sin bursdag med alle barna fra avdelingen. Vi får derfor ikke begynt på disse før til helgen.

Resultatet vil jeg vise i bloggen.

Hilsen Elizabet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails