onsdag 31. mars 2010

Ny interiørkolleskjon fra Halvor Bakke

På TV2 God morgen, Norge her om dagen så jeg interiørstylisten Halvor Bakke presentere sin nye interiørkolleksjon. Han hadde mange fine produkter med seg så jeg ble derfor fristet til å sjekke ut hjemmesiden hans for å ta en nærmere titt.

Halvor lanserte sin første interiørkolleksjon i august 2009 og serien produseres i India og distribueres i samarbeid med Lama. Se en liten smakebit her:



Alle bildene er lånt fra Halvor Bakke sin hjemmeside

Mye lekkert, ikke sant?

Min lillesøster, Julijana, reiser til India rett over påske og jeg har bedt henne om å se hva hun finner av flotte gjenstander hun kan ta med tilbake. Jeg vet at mange interiørforretninger kjøper varene sine i Asia og da blant annet fra India. Det blir spennende å høre hva hun finner.

Ha en fin onsdag!

Hilsen Elizabet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails