onsdag 24. mars 2010

Ny skjenk

Vi har i et par måneder sett etter en skjenk til stuen. Vi har tittet over alt i utallige butikker og trålet finn.no, men ikke vært enige om hvilken vi skal kjøpe. Så klarer Lars det kunststykke å kjøpe dennne sjenken på A-møbler. Ja, hva syns dere?

Både Aleksandra og jeg mener noen må ha sjenket han i gjerningsøyeblikket.

Ikke noe galt med sjenken, bare det faktum at den ikke passer inn hos oss!








Han kjører den vanlige "tar den med på jobben trikset". Så skal dere innom Ny Vri så sjekk møterommet. Denne boksen havner snart der -:)

Men siden det allerede var ferdigmontert så havner den midlertidig i stuen. Derfor har jeg, etter alle kunstens regler, forsøkt å få den til å passe inn. Her er den plassert rett bak sofaen.









Nå jobber jeg med å få på en duk og annet på toppen. resultatet skal jeg vise dere senere.

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails