tirsdag 25. januar 2011

TV på soverommet

Tusen takk for herlige middagstips i forrige innlegg!
Jeg tenkte å lage noe selv, men i og med at gjestene skulle komme hjem til oss samtidig som meg, endte jeg opp med takeaway. Like ved jobben min er det en sushirestaurant som har kjempegod sushi til en overkommelig pris. Jeg endte opp med å kjøpe sushi og diverse varmmat fra ferskvaredisken på Meny, noe for både store og små og alle var fornøyde.

Nå er det natta for min del, eller jeg skal legge meg i sengen og se på TV istedenfor å døse på sofaen

Som dere ser så er dette et bilde tatt i høst, deilig solskinn som kommer gjennom vinduet. Gleder meg til våren når jeg ser dette bildet. Herlig!

God natt!
Klem Elizabet

1 kommentar:

  1. Vi har hatt tv på rommet- og det er fantastisk!! :) Natta

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails