tirsdag 13. april 2010

Nyinnkjøpt

Jeg var innom Kid Interiør rett før påske for å kjøpe et par duker og kom hjem med mer enn jeg hadde tenkt. Det er vel flere som kjenner seg igjen i dette, eller? Kid har virkelig fått inn mye fint så det ble noen handleposer med mye fint.

To av tingene jeg kjøpte skal jeg endre utseende på. Deriblant denne brune rammen
og dette hjerteformede fatet
Det hjerteformede fatet skal jeg spraye svart, tror jeg og rammen skal bli hvit. Jeg er litt usikker på om den hvite fargen vil feste seg på den brune rammen, men vi får se...Jeg viser dere resultatet senere.

Hilsen Elizabet

1 kommentar:

  1. Tusen takk for super tilbakemelding på øredobbene mine, det satte jeg stoor pris på:)

    Spennende å se resultatet av endringen på de tingene du kjøpte på Kid, tror det blir kjempefint! Kjenner til det å komme ut med mer enn jeg har tenkt...

    Ha en nydelig dag!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails