fredag 10. september 2010

Spisestuen i kveld!

God kveld!
Det er flere lesere som lurer på hvorfor jeg pusser opp stolene fordi de ser pene ut slik de er, og jeg er delvis enig. Men hvis du ser nærmere på stolene så ser du at de er slitt i treverket og bør pusses. I tillegg er setetrekket, på noen av stolene, ødelagt og møkkete så det må byttes ut. Når jeg er ferdig med å slipe har jeg tenkt å male treverket hvitt
I kveld har vi gjester

Bildene i dag er av spiseplassen vår som er dekket til en hyggelig høstmiddag

Vårt servise, damaskserviett og ikke minst dekketallerken

Jeg pyntet damaskserviettene med en enkel orkidé

Hortensiaen, jeg fikk for et par dager siden, er plassert i en urne, og litt lys må man ha nå som det er mørkt og kaldt ute om kveldene. Det er så koselig å fylle huset med stearinlys og er en selvfølge på spisebordet
Vin og vann hører med. En rosa sløyfe til ære for Hortensiaen

Høsten er en herlig tid med mye god høst- og julemat....Gleder meg til fortsettelsen.

God fredagskveld til dere alle!
Klem Elizabet

5 kommentarer:

  1. Kjempefint pyntet bord!

    Ønsker deg en hyggelig kveld!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Så flott bord du har dekka! Ser ut for at de skal få ein koseleg kveld der... :-)
    Hausten er ei kjekk tid til innekos med levande lys og noko godt både på fat og i glas...
    Ha ei fin fin helg!
    Klems

    SvarSlett
  3. For et herlig pyntet bord, nydelig farge på Hortensian:) Koselig med gjester til middag!

    Ha en fortsatt flott helg!

    KLem line

    SvarSlett
  4. Nydelig dekket bord! Tenker dere hadde det koselig i går!
    Ha ei deilig helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails