fredag 11. juni 2010

Racerbilkjøring på kjøkkenet

Christina har lagt sin elsk på denne bilen og raser avgårde.
 Hun liker spesielt det lange partiet på kjøkkenet og kjører frem og tilbake med hjelp av storesøster Aleksandra
 Småstolt går hun av og på bilen uten problem for dette har hun gjort mange ganger allerede
Her fikk dere sett et lite glimt av kjøkkeninnredningen vår. Jeg kommer tilbake med et innlegg om kjøkkenet mitt i løpet av et par dager, må bare få tatt noen bilder først.

HUSK! Giveawayen, klikk her hvis du vil delta!!
 
Ha en fin fredag!
Klem Elizabet

6 kommentarer:

  1. Så nydelig hun er!

    Gleder meg til å se mer av det flotte kjøkkenet ditt!!! Kjøkken er stort sett det eneste jeg tenker på for tida. IKEA leverer vårt nye om 7 dager, så her er det byggeplass og rivningsarbeid! Heldigvis har jeg snille svigerforeldre som har tatt imot de søte små, for her går det ikke an å bo akkurat nå.

    Ha ei kjempefin helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Et lite sjarmtroll :)
    Nydelige krøller da....
    Gleder meg til å få se mere av kjøkkenet!
    Ha en flott helg..
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. nydelig frøken der,skjønner godt hun liker å kjøre der.
    så fint kjøkken vi ser litt av.
    ønsker deg en nydelig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Fantastisk lekkert kjøkken -gleder meg til å se mer.. :)

    Nydeig lita frøken, såå søt med flotte krøller og lurt blikk :)

    Ønsker deg en flott helg! Måtte den bli flott!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Åh, så herlig lita tulle :) flotte bilder av både henne og kjøkkenet :)

    Ønsker deg ei herlig helg! Godklem

    SvarSlett
  6. Hei Elizabet
    Tusen takk for koselig hilsen :) Flotte bilder av Christina, herlig lite sjarmtroll… Gleder meg til å se kjøkkenet ditt, ser i alle fall veldig stilig ut!! – jeg vil gjerne være med i din givaway, så jeg legger igjen en kommentar der også ;o) Ønsker deg en herlig helg, klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg!

Related Posts with Thumbnails